PDA

View Full Version : Oix



Mephistocles
10 februari 2008, 17:01
Kent iemand het merk OIX?

LP_CL
10 februari 2008, 17:57
even dom antwoord als het topic: nee.

Gitaar4LifeDude
10 februari 2008, 18:27
wat is er zo dom aan 't topic dan?
misschien zet hij er niet bij wie er ervaring mee heeft en hoe duur enzovoort en is de vraag dus een beetje beperkt maar ik denk dat jij gerust wel snapt wat hij bedoelt, volgens mij ben jij hier degene die nogal dom is.
no offence hoor maar ik stoor me gewoon vaak aan dit forum, 9 vd 10x hebben mensen niks zinnigs te zeggen in topics, zeg dan gewoon niks!
als 't is om een bepaald aantal posts te bereiken dan ben je mijn reactie niet eens waardig maar ok ik bedoel hier niets persoonlijks mee hoor.

almarvk
10 februari 2008, 18:29
Kunnen we voortaan ook lief met elkaar omgaan??

Almar, mod.

LP_CL
10 februari 2008, 18:35
ik vind dat hij gewoon te vaag zijn vraag stelt. Zo had hij er ook bij kunnen zetten wat hij erover wil weten en waarom hij de vraag stelt. Daar kan je meteen heel wat meer op antwoorden. Nu zal het antwoord telkens ja of nee zijn.

repelsteeltje
10 februari 2008, 18:38
OIX?? zegt me helelmaal niets hebbie een plaatje fototje of iets, ben nu wel nieuwsgierig.

almarvk
10 februari 2008, 21:09
ik vind dat hij gewoon te vaag zijn vraag stelt. Zo had hij er ook bij kunnen zetten wat hij erover wil weten en waarom hij de vraag stelt. Daar kan je meteen heel wat meer op antwoorden. Nu zal het antwoord telkens ja of nee zijn.
Klopt, ik wacht de reactie van de TS ook af ;)

Mephistocles
11 februari 2008, 19:14
Ik stel de vraag expres zo vaag mogelijk omdat ik er nog nooit van heb gehoord en het mij sterk lijkt dat een ander er ook van heeft gehoord aangezien ALS t al bestaat ze niet eens een eigen website hebben, maar dat wilt natuurlijk ook niet alles zeggen.

Mn ex zat op te scheppen dat een vriend van haar (blablabla) zo lang gitaar speelde en zo'n mooie gitaar heeft die echt niet aan mijn fender standaard strat kan tippen, en dat ik niet eens zo goed kon spelen als hij (wat ze verder zei bespaar ik jullie).

Nou wil ik niet zeggen dat er weinig gitaren aan een fender kunnen tippen, in tegendeel helaas, hoewel ik met die van mij wel heel blij ben... (adempauze) ...maar wat betreft dit topic; het reageren dat iemand onzinnige dingen zegt en daar op reageert (waar ik in dit geval toch dankbaar voor ben) en die daar weer op reageert, vind ik onzinnig. Hoe onzinnig ook: een ja voldoet (mits je OIX kent). Dus als ik niemand hoor reageren, ben ik blij, want dan heb ik gelijk :cheerup: Dat heb ik graag. En ik heb het ook graag niet, want dan kan ik weer wat leren.

Jellyfish00
11 februari 2008, 19:27
Zeg dat dan meteen, dan gaan die ouwe lullen niet zo zeiken...

bass blom
11 februari 2008, 19:30
ah, een relatiedrama :D

joh, er zijn veel 'merken'.
bij bepaalde fabrieken kun je vanaf een paar handen vol gitaren met je eigen merk bestellen.
ik gok erop dat het zoiets is.
tja, het kan natuurlijk ook een prachtig custom made ding zijn wat gemaakt is door een retesjieke bouwer.
en net zo makkelijk speelt die vriend van je ex inderdaad veel beter, leven en laten leven. :satisfie:

Mr.Fingers
11 februari 2008, 19:36
OIX

Nooit van gehoord... zal waarschijnlijk zoiets als stagg zijn?

trouwens, die vriend van je ex, is die toevallig Deze persoon (http://nl.youtube.com/watch?v=YVwK92gUHNU) :seriousf:

macwilliams
11 februari 2008, 19:41
Ik stel de vraag expres zo vaag mogelijk omdat ik er nog nooit van heb gehoord en het mij sterk lijkt dat een ander er ook van heeft gehoord aangezien ALS t al bestaat ze niet eens een eigen website hebben, maar dat wilt natuurlijk ook niet alles zeggen.

Mn ex zat op te scheppen dat een vriend van haar (blablabla) zo lang gitaar speelde en zo'n mooie gitaar heeft die echt niet aan mijn fender standaard strat kan tippen, en dat ik niet eens zo goed kon spelen als hij (wat ze verder zei bespaar ik jullie).

Nou wil ik niet zeggen dat er weinig gitaren aan een fender kunnen tippen, in tegendeel helaas, hoewel ik met die van mij wel heel blij ben... (adempauze) ...maar wat betreft dit topic; het reageren dat iemand onzinnige dingen zegt en daar op reageert (waar ik in dit geval toch dankbaar voor ben) en die daar weer op reageert, vind ik onzinnig. Hoe onzinnig ook: een ja voldoet (mits je OIX kent). Dus als ik niemand hoor reageren, ben ik blij, want dan heb ik gelijk :cheerup: Dat heb ik graag. En ik heb het ook graag niet, want dan kan ik weer wat leren.

Dat zijn van die gesprekken daar zakt je de broek van af, zou ik niet eens op ingaan. Enne ik heb effen ge-googled (jezus wat een werkwoord) en inderdaad je (ik) vind er nix over.

Mephistocles
11 februari 2008, 19:52
Ach een drama moet het nog ns worden. Hoewel ik er met mijn opmerkingen aardig naar soliciteer. Ik zei dat haar phoenix een goed blokkergitaar is en haar versterker precies door haar zolderraam past. Iets in die trant. En iets over dat ik het met mijn gear zo slecht nog niet heb, zeker nu zij niet meer bij mn gear hoort, hoewel ik het versterkersjouwen van haar wel mis. Zoiets.

Wat die vriend van haar betreft: nee, die vriend heeft blond haar. Verder t zelfde.

Wat bereft Stagg, stagg ken ik, OIX niet.

Nocki
11 februari 2008, 20:24
Ag vin. Laat je niet zo opjutten... tis een vrouw.

Die moet je niet serieus nemen...


(ja... ja... laat de opmerkingen maar komen... :-) )

Mephistocles
11 februari 2008, 20:55
Ag vin. Laat je niet zo opjutten... tis een vrouw.

Die moet je niet serieus nemen...


(ja... ja... laat de opmerkingen maar komen... :-) )
Jah... En welke vrouw! Eentje die ik elke dag op school zie. Als ik een nieuwe versterker koop, verkoop ik dat conquestje wel aan haar :cooler: En Nocki hou je mond tegen haar asjeblieft.

Gelukkig heb ik nu een nieuwe vriendin. Ik heb pas weer zes string voor dr gekocht. Ze zeurt nooit. Een mooie zoete stem. Lekkere body, leuk koppie. Geweldige schat. Ik kan met dr spelen zoveel als ik wil, ik kan dr een week laten staan en je hoort haar niet klagen. Ze vindt het ook niet erg als je met anderen wat aanrommelt. Je kan aan knopjes zitten zoveel als je zin in hebt. Ook nooit hoofdpijn, niet geëmancipeerd, ik kan ook meteen slapen als ik met haar gespeelt hebt. Je hoort dr niet klagen. Niks geen raar voedingspatroon. Ze is wel wat aan de jonge kant. Ach waarom zou je het op een oude leren als het ook op een nieuwe kan?

Ze heet String. Tis een Fender.

Jellyfish00
11 februari 2008, 21:03
Haha ik dacht ff dat je het meende

Gitaar4LifeDude
11 februari 2008, 22:44
zal ik jou voortaan is verblijden met wat stilte!

Mephistocles
11 februari 2008, 23:14
zal ik jou voortaan is verblijden met wat stilte!
Euh... Ik snap m niet. Leg m uit.

Orgasmocaster
12 februari 2008, 16:03
ik heb wel es een Onyx gitaar gezien.. bedoeld ze dat misschien?

panicchain
12 februari 2008, 16:35
Of misschien een oink gitaar?

almarvk
12 februari 2008, 16:37
Gaat nergens meer over, deze gaat dicht.

Vragen? -> PM!