PDA

View Full Version : Satriani was leraar van Vai?!



Lex
9 februari 2003, 19:20
hoe is dat dan mogelijk :smile:

Negative K3 fan
9 februari 2003, 19:46
gewoon, met een banaan?

savecracker85
9 februari 2003, 20:16
het is toch echt zo :smile:

vai was trouwens eerder populair dan satriani

Pee
9 februari 2003, 20:46
en hij was ook leraar van kirk hammet als je dit nog niet wist

Thomasvv
9 februari 2003, 21:19
Nou gewoon... vai woonde in de zelfde stad als Satch, enne... toen belde Vai waarschijnlijk op naar familie Satriani en vroeg aan mammie Satriani of Joe les kon geven :smile: Of iets dergelijk.. En dat met hammet.. was maar heel kort geloof ik, vlak voor de KeA sessies geloof ik..

Ibanez
9 februari 2003, 21:21
Mwah niet heel kort. Hij heeft hem best een tijdje les gegeven. Maar is gestopt toen ie zelf succes had.

lupoloco
9 februari 2003, 22:34
twee jaartjes toch?

Pegasus
10 februari 2003, 20:05
In 2 jaartjes kun je best veel leren.
Satriani was aanvankelijk leraar, omdat hij daarmee in het begin gewoon meer kon verdienen dan met een carriere als sologitarist.
Hij schijnt ook les te hebben gegeven aan de gitarist van Primus.

schaap
11 februari 2003, 10:37
tja, dat van satriani en vai is beswel een cool verhaal. Toen satriani net was begonnen gaf hij ook al les aan vai, dus ze leerden samen snel goed worden en zagen dus vanafs jongs af aan elkaars talent enzo, daarom zijn de g3 tours ook zo goed. Twee talenten die al zo ontzettend lang samenspelen.

Thomasvv
11 februari 2003, 13:00
Merk ik ook met mn tromboneleraar... Toen ik begon kreeg ik les van em (nu 8 jaar geleden ongeveer) en verder heb ik bijna altijd naast em gezeten en spelen we echt perfect samen.. echt heel cool :smile: Vooral als mensen zeggen dat het zo goed klinkt met zn tweeen.. echt een zoepercompliment is dat

Ibanez
11 februari 2003, 15:36
Misschien word je later nog beroemd! En ga je met je leraar op de t2 tour! :smile:

Duane
11 februari 2003, 23:03
Vai kwam met een cheap gitaartje en een pakje snaren bij Joe aankloppen. Vai wist nog niet hoe je snaren op een gitaar moest zetten. Geinig he!! :smile:
Ze zijn beiden best goed maar dat zingen kunnen ze beter niet doen...:smile:

schaap
12 februari 2003, 10:54
och er zijn nor ergere gevallen *kuch*Yngwie*kuch*

Pegasus
12 februari 2003, 23:42
Op 2003-02-11 23:03, schreef Duane:
Vai kwam met een cheap gitaartje en een pakje snaren bij Joe aankloppen. Vai wist nog niet hoe je snaren op een gitaar moest zetten. Geinig he!! :smile:
Ze zijn beiden best goed maar dat zingen kunnen ze beter niet doen...:smile:


Vooral Vai moet niet gaan zingen. Op die laatste CD van hem klinkt het nog best aardig, maar in de studio kun er natuurlijk flink aan geknutseld worden. Op die live-cd van klinkt dat zingen dramatisch.

burt
13 februari 2003, 01:41
Vai heeft zelf ook flink wat les te geven om rond te komen... da's van voordattie bekend werd he. Later heeftie ook nog eens les gegeven aan een gast die een paar duizend piekeballen had gedoneerd aan een van Vai's goede doelen ofzoiets, maar verder moeten de fans het doen met alle online lessen van Vai (www.jemsite.com heeft een flinke collectie daarvan, geloof ik).

Snow
16 februari 2003, 14:53
En ik ben de leraar van Satriani

Aangenaam :smile:

Eagel
13 maart 2003, 23:44
Wat zingen betreft ben ik het helemaal eens.. Ik heb Satriani op dvd gezien (weet niet meer precies welke) die is echt super, alleen 1 nummer zap ik altijd door... dat is wanneer de zingt..

sebass
15 maart 2003, 12:53
Voor zover ik weet hadden Satriani en Vai dezelfde leraar. Dat zei Vai in ieder geval.

Phizer
17 maart 2003, 21:02
Op 2003-03-15 12:53, schreef sebass:
Voor zover ik weet hadden Satriani en Vai dezelfde leraar. Dat zei Vai in ieder geval.


was de leraar op hun school die muziektheorie gaf