PDA

View Full Version : EHX 'Little' Deluxe Memory Man



Mitch
10 februari 2008, 11:29
Scoop !

http://img.photobucket.com/albums/v677/elizondon/DMMehx.jpg

Ik ga even verder op onderzoek uit, maar het lijkt er in ieder geval sterk op dat het dit keer geen photoshop grap is.

Dirk_Hendrik
10 februari 2008, 11:41
Zie ook effe het HC draadje van x pagina's over dit ding.

Nielsje
10 februari 2008, 11:43
Vet ! Jammer dat er nog steeds 24 V in moet, en dat dat de chorus/vibrato niet echt met de voet regelbaar is op deze manier..

Maar ja, het zat er natuurlijk aan te komen. D-H... linkje?

Mitch
10 februari 2008, 11:58
HCEF (http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?t=1884006)
TGP (http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=350453)

Korte versie: hij komt eerst naar Europa, daarna pas naar The States (waarom mag Joost weten, misschien iets met voorraden of zo), het schijnt een definitieve vervanger van de oude versie te worden en hij wordt al vermeld op een Deense site en op New Sensor (producent EH spul).

Joey Handsome
10 februari 2008, 12:18
Fuck, snel nog even een oude zien te scoren. Ik moet zo'n oude hebben.

E-J
10 februari 2008, 12:40
Volgens mij is 'ie ook niet meer analoog, maar digitaal... net zoals bij bijvoorbeeld de Electric Mistress.

Mitch
10 februari 2008, 14:06
Voor zover ik het kan nagaan blijft dit gewoon analoog. Het zou marketingtechnisch ook vrij zinloos zijn voor EHX om dit digitaal uit te voeren naast de budget delay 9naam even kwijt) én de MM with Hazarai.
Speaking of which, die heb ik een tijdje geleden getest en da's best een aardig ding !

Nielsje
10 februari 2008, 22:23
Pff, net die twee topics doorgespit. Wat een suf geneuzel daar zeg.
Persoonlijk zou het me een worst wezen wat EHX met het pedaal uithaalt, als ie maar klinkt!

dano
10 februari 2008, 23:38
Vet ! Jammer dat er nog steeds 24 V in moet, en dat dat de chorus/vibrato niet echt met de voet regelbaar is op deze manier..

Maar ja, het zat er natuurlijk aan te komen. D-H... linkje?

idd, de oude is fijn regelbaar met je tenen!

rickert
12 september 2008, 17:01
KICK! Heeft iemand ze al geprobeerd? Lijkt me ideaal, die grote MMD past niet op m'n pedalboard:D. Ze staat nu bij verschillende winkels, is het echt dezelfde als die grote?

Mitch
12 september 2008, 17:18
Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar een delay als de DMM die niet met de voet te bedienen is... misser :D

rickert
12 september 2008, 17:21
Ik heb toch niet echt subtiele voetjes;)

vidar
13 september 2008, 01:00
ik heb hem geprobeerd en hij klinkt super! Mooie warme delay, ook heel mooi VOOR een cleane of licht overstuurde versterker en zelfs prima te gebruiken als overdive/boost! (waarom? om dat het kan!) Helaas heb ik de grote DMM nooit geprobeerd, dus daar kan ik de nieuwe niet mee vergelijken. Ik hoorde dat er bij de grote wel eens klachten waren over ruis, maar daar had ik niet echt last van. Het is iig wel jammer dat je hem niet met de voet kunt bedienen zoals met de oorspronkelijke grote EHX pedalen... maar ja het is kiezen of delen :P

rickert
13 september 2008, 01:43
OKe nja daar krijgt een man als ik toch GAS van:D