PDA

View Full Version : gitarist zoekt band omgeving Oss/ Uden



marcel hanenberg
7 februari 2008, 21:06
Speel al een jaartje of 7, wel verschillende keren op podium gestaan, maar wil graag meer rock muziek :gitarist: . Muziek keuzes zijn breed van Anouk tot Iron Maiden en van Normaal tot John Foggerty, als het maar lekker is!! :gitarist:

Laat maar weten als jullie iets voor me hebben!!

Marsha
11 februari 2008, 21:10
Hoe oud ben je? Wij zoeken een gitarist: mail me. Groet, Marsha

marcel hanenberg
13 februari 2008, 17:41
Marsha, ik heb gisteren een mail naar je gestuurd, maar weet niet of dit goed gegaan is. Ik ben 34 jaar.
Ik zag dat jullie uit Nijmegen kwamen en de muziekkeuzes lijken me super!!
Laat me maar weten of je het iets vind!!!!!! :B

(TH)
2 april 2008, 14:20
Hallo,

Wij zijn een nederpop/rockband met drukke agenda en heel wat kilometers op de teller!

www.tussen-haakjesband.hyves.nl
www.tussen-haakjes.nl

Als je na het beluisteren van onze muziek nog steeds enthousiast bent willen we je graag uitnodigen voor een repetitie

We repeteren 1 keer per week in een repetitieruimte in Tilburg.Daarnaast ook nog een acoustische repetitieavond bij één van de bandleden thuis.

We hebben voornamelijk eigen werk, daar ligt ook onze voorkeur maar afhankelijk van waar we spelen hebben we ook wat covers op onze lijst staan.
Check onze agenda en foto's om te kijken waar we zoal gespeeld hebben de afgelopen periode...

Momenteel hebben we het iets rustiger(gedwongen helaas), we kunnen zonder gitarist geen grote optredens doen en moeten nu even terugvallen op acoustische setjes!
Daarom zoeken we ook iemand die het snel oppikt en meteen in kan stappen.Eigen inbreng vinden we heel belangrijk en hierin zijn we zelf heel flexibel (we hopen onze nieuwe gitarist ook!)

OK,

We hopen van je te horen natuurlijk!
groeten
(Tussen Haakjes)
06 222 38 582