PDA

View Full Version : Band met interesse van platenlabel zoekt bassist (Utrecht/Amsterdam)



Wous24
6 februari 2008, 15:08
Enthousiaste en gemotiveerde band zoekt bassist (of gitarist die wil bassen) om de lineup af te maken.
Doelstelling is om veel te oefenen, op te gaan treden en het zover mogelijk schoppen (connecties zijn al gelegd en er is al interesse van een grote publisher).

Stijl en sound van de band is voornamelijk geïnspireerd door Engelse rock / britpopbands zoals Oasis, Radiohead, Coldplay, Stereophonics, Manic Street Preachers, Travis, Libertines, Arctic Monkeys etc., maar ook oudere bands als the Beatles, the Who, Led Zeppelin, the Rolling Stones en niet engelse bands als Jet, Black Rebel Motorcycle Club, The Killers, The Strokes, U2 en Wolfmother.

We zoeken iemand die 100% gemotiveerd is, ook van bovenstaande muziekstijl houdt, uit Amsterdam of Utrecht e.o. komt en midden of eind twintig is..

Joey Handsome
6 februari 2008, 15:13
Nou jongens, wie heeft zin om het te gaan maken. :cheerup:

Wous24
12 februari 2008, 09:48
Inderdaad ja. Dus, is er nog iemand die dat graag zou willen?

JimiDylan
12 februari 2008, 11:08
Ik wel, maar jullie hebben geen zanger/gitarist meer nodig lijkt me zo :P :hippie:

Wous24
12 februari 2008, 16:31
Nou, een zanger nog wel. Niet eentje die ook gitaar speelt, want er zijn al twee gitaristen, maar als je ook alleen wil zingen dan ben je welkom.

Goose
12 februari 2008, 20:27
Kan je niet al wat laten horen? En zo niet waarom dan al wel interesse door een platenlabel? Zijn jullie gekomen uit andere bekende bands? Vragen vragen vragen.......kortom even iets meer info?

En ja ik speel bas. Gespeeld in Loot en nu in Fruit of the original sin. Speel op Lakland 5 snr, Orange amp, Ampeg speaker, en nog wat effecten.

Dribbel_
13 februari 2008, 01:19
Dat vroeg ik me dus ook al af :)

Wous24
14 februari 2008, 09:15
Ik kan wel iets van mijn oude band laten horen, waar de interesse van dat platenlabel mee gewekt is.
Stuur me anders even een mailtje naar wous24 at gmail.com en dan kan ik wat mp3tjes mailen.

Joey Handsome
14 februari 2008, 12:44
Zet anders wat online, kunnen we allemaal genieten.

savale
20 februari 2008, 10:41
Vet om te horen dat er echt plannen zijn om het ver te schoppen. Jullie muzieksmaak is wel echt precies wat ik tof vind. Ik speel nu ruim een jaar gitaar en ga snel vooruit, ben trouwens 26 jaar en woon tussen Adam en Utrecht in.
Ik speel nu al 1 avond per week in n andere band als gitarist en zing thuis vooral:
http://youtube.com/watch?v=qBvgUSLlxsA
Check dit even en als je denkt dat ik bruikbaar ben voor jullie plan geef je maar n gil! :P
Ik heb ook ervaring met opnemen en afmixen van nummers.