PDA

View Full Version : -gibson flying v faded- info nodig



gitaarman
6 februari 2008, 12:21
Hallo allemaal!

Ik ben van plan om een gibson flying v faded met 3 pickups te kopen.
LINK: http://www.gibson.com/en%2Dus/Divisions/Gibson%20USA/Guitars/Flying%20V/Flying%20V%20Faded%203Pickup/

Maar ik vroeg me af of er al mensen zijn die mij wat info kunnen geven over de kwaliteit van de gitaar.
Heb op dit moment paar gibsons(2 explorers en een sg special) daar heb ik geen slecht woord over te spreken, vroeg me af of deze ook goed door de test komt.

Doel van deze gitaar is mij dienen voor vieze, vunzige, naar zweet stinkende, harde rock.
En ik denk dat die 3 pickups me daarbij uitstekend zullen plezieren.

Maar laat me horen wat jullie weten van deze gitaar.

MASSOLTOF!

Luke-wannabe
6 februari 2008, 12:28
Over het algemeen ben ik wel gecharmeerd van die faded series. Weet alleen niet hoe deze is, maar zal niet zoveel verschillen van de SG en Les Paul enzo.

Orpheo
6 februari 2008, 15:27
ik heb de 2 pup versie, en ik ben daar zeer, zeer, zeer tevreden over. bulderde rustig net zo lekker als de customshop Vee die ik daar probeerde (bij max guitars) of de ouwe hendrix sig (bij dijkman).

gitaarman
7 februari 2008, 02:08
Er zit een minimale laklaag overheen, dat vind ik eigenlijk wel wel wat hebben.
(vooral bij de witte, staat niet op de site maar hij is er wel)

Maar mijn vraag is nu: Speelt dat ook lekker?
In de zin van dat je makkelijk over de hals glijd.

Ik koop hem via internet, vandaar de vraag :jam:

Orpheo
7 februari 2008, 07:10
ik vind de faded in 't wit niet mooi. het wit is niet mooi strak, maar wat vlekkerig, omdat 't half doorschijnend is, maar goed... is mijn smaak.


over die hals: de lak is dun, dat is waar. maar het blijft gelakt, en dus je blijft 't voelen. ik ben helemaal 'into' ongelakte halzen; wenge, rosewood, ziricote, ebben...and its a one way road, helaas ;)