PDA

View Full Version : Waldrock 2008 (5 juli)



almarvk
6 februari 2008, 09:35
De datum voor Waldrock 2008 is bekend: 5 juli 2008.

De eerste namen die bekend zijn gemaakt zijn:

- Lordi
- Morbid Angel
- Death Angel
- Forbidden
- Life of Agony

En de organisatie is bezig met SLAYER als hoofdact!

Bloodline
21 februari 2008, 14:09
Bron:Blabbermouth:

SLAYER, LORDI and MORBID ANGEL are among the confirmed bands for this year's edition of Waldrock festival, set to take place July 5 in Burgum, The Netherlands.

The festival billing is shaping up as follows:

SLAYER
LIFE OF AGONY
DEATH ANGEL
MORBID ANGEL
FORBIDDEN
LORDI

Tickets will go on sale March 1 and will cost 60 euros.

For more information, visit www.metal-experience.com. .


Iemand een idee hoe blij ik ben dat slayer naar focking Friesland komt ?
FOCKING BLIJ !!!!

Metal Chick
27 maart 2008, 11:03
Wie gaan hier allemaal heen?

Nu Fields niet doorgaat ga ik waarschijnlijk naar Waldrock.

almarvk
27 maart 2008, 11:15
Als je in de buurt van Leeuwarden woont, heb je geen andere mogelijkheid dan er naartoe gaan...

Bevestigd:

- Slayer
- Morbid Angel
- Life of Agony
- Forbidden
- Lordi
- Death Angel
- Helmet
- My Dying Bride
- Queensryche
- Rose Tattoo
- Death by Stereo
- Hail of Bullets
- Hollenthon
- Biohazard
- Symphony X
- Alchemist

Metal Chick
27 maart 2008, 11:42
Nou, echt in de buurt van Leeuwarden woon ik niet, maar het terrein schijnt goed bereikbaar te zijn met het openbaar vervoer. Dan neem ik mijn tent wel mee en ga zondag weer naar huis.

Maar misschien dat ik een vriend van me (en mega-Slayer fan) zover krijg dat we samen gaan. Hij heeft namelijk wel een auto.

Jimwoud
10 april 2008, 14:50
Komen toch wel een aantal toffe bands, lees Slayer, Symphony X, Queensryche en Pagan's Mind.

Toch maar even over nadenken, wie gaan er zeker?

Malle Eppie
10 april 2008, 22:02
SSLLLAAAAAAAYYYYYEEEEEEERRRRR!!!!

Hahaaaaaaahhhhh, ik heb m'n kaartje al binnen!!!

De line-up is voor mij nu al geslaagd! Daarbij Morbid, Helmet en My Dying!!!

Yeeeehhaaaaaa!!!!

SmashingPumpkins
10 juni 2008, 16:52
En daarbij: Delain

F*R*E*A*K
4 juli 2008, 20:28
Heb er zin in!
Line-up Is Perfecto.

new deep
4 juli 2008, 20:39
Na vorige week Graspop nog een keer Forbidden zien op Waldrock! Alleen jammer dat ze daar niks van Green speelden en maar 1 nummer van Distortion.
Ze speelden veel van Forbidden Evil en weinig van Twisted into Form terwijl die veel gaver is in mijn beleving.


En dan op Waldrock natuurlijk Slayer weer eens voor de zoveelste keer :)

Ook weer Death Angel, altijd leuk en kijken hoe hun nieuwe (goede) cd live klinkt!

Neals
6 juli 2008, 13:15
En alweer voorbij! Geslaagd feestje. Jammer dat Queensryche zo veel uitliep waardoor Slayer minder speeltijd kreeg.

new deep
6 juli 2008, 13:59
Wat was Slayer weer goed zeg. Verder vond ik Death Angel een hoogtepunt en natuurlijk Forbidden (waren beter in vorm dan op Graspop en het geluid was beter)!

Sowieso was het geluid goed te doen op Waldrock viel me op, Slayer klonk ook erg goed.

Death Angel:

http://i55.photobucket.com/albums/g146/oorgasm/DSC07221.jpg

http://i55.photobucket.com/albums/g146/oorgasm/DSC07213.jpg

http://i55.photobucket.com/albums/g146/oorgasm/DSC07246.jpg

AriaProII
6 juli 2008, 14:06
Waldrock was zeker kicken. Voor het eerst Slayer live gezien: BRUUT! Verder vond ik vooral Life of Agony en Biohazard er bovenuit springen.

new deep
6 juli 2008, 14:19
Hier nog een foto van Forbidden met Jabba the Hutt, als je goed kijkt zie je de indorockers van Death Angel in de coulisse.

http://i55.photobucket.com/albums/g146/oorgasm/DSC07285.jpg

Michael AE
6 juli 2008, 19:12
Was te gek!

Wat een sfeer altijd op Waldrock...te gek.

F*R*E*A*K
6 juli 2008, 21:11
SLAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEER!
(al was de sfeer wel fokking tam)

1349 zoog alleen wel zwaar, die drummer bakte er echt geen Kut van.

Malle Eppie
7 juli 2008, 19:22
Ja, was weer een prima feestje. Jammer dat er vrijdagavond alleen maar gothic shit speelde. Zaterdag Helmet (strak), Morbid Angel (bruut), Hail of Bullits (verrassend), Biohazard (......) en Slayer (strak, laf publiek) gezien.

Voor de rest een beetje mee staan kijken met Life of Agony, My Dying Bride en nog wat andere bands.

Prima festival!

new deep
7 juli 2008, 20:13
Ja, was weer een prima feestje. Jammer dat er vrijdagavond alleen maar gothic shit speelde. Zaterdag Helmet (strak), Morbid Angel (bruut), Hail of Bullits (verrassend), Biohazard (......) en Slayer (strak, laf publiek) gezien.

Voor de rest een beetje mee staan kijken met Life of Agony, My Dying Bride en nog wat andere bands.

Prima festival!

Morbid Angel was iets beter te pruimen dan op Graspop maar volgens mij is hun geluidsman doof voor hoge tonen.

Slayer ging er aardig hard aan toe vooraan dus zo laf was het niet.
Dat zombie praatje doet ie wel vaker, over het suffe publiek; "everyone should go back to their homes or tombs or whatever.." :)

Ghostface
7 juli 2008, 21:35
Ik vond het erg vet, eerste keer dat ik op het festival zelf was, ondanks dat ik naast Leeuwarden woon. Vrijdagavond op de pre-party weinig meegemaakt van de bands, toen heb ik me maar bezig gehouden met bier zuipen.

Voor mij was het hoogtepunt toch wel Symphony X, had nog nooit de muziek gehoord, en was echt overdonderd. Goeie muziek, goeie show, goed geluid en licht. Verder was Helmet ook erg vet, en ook Rose Tattoo. En natuurlijk aan het eind SLAYER!!!!

Volgend jaar weer.

SmashingPumpkins
19 juli 2008, 17:42
Symphony X, Biohazard, Death Angel waren echt geweldig. De enige bands die ik nauwelijks gezien heb is Forbidden en Rose Tattoo.

Malle Eppie
21 juli 2008, 11:51
Morbid Angel was iets beter te pruimen dan op Graspop maar volgens mij is hun geluidsman doof voor hoge tonen.

Heb daar gestaan met oordoppen (ja, ik weet het. Ik wordt oud..) want het ging wél hard!.




Slayer ging er aardig hard aan toe vooraan dus zo laf was het niet.


Nou, geloof me. Ik ga al sinds 1994 naar Slayer en hier ging het niet hard... Het publiek dan he!