PDA

View Full Version : Amp Pimp



Ruudie
5 februari 2008, 20:57
http://img409.imageshack.us/img409/258/kochhh3.jpg Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

vanmiddag de Koch Powertone I een led verlichting gegeven.

Sommige zullen het niet mooi vinden maar ik vin het geslaagd.

greets

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=71823497&key=YDRPTYMJ

Damster
5 februari 2008, 21:00
ben benieuwd
ff een andere link misschien?

Evil-Payasos
5 februari 2008, 21:05
We ain't seeing annything

Kaïn
5 februari 2008, 21:09
Ik zie em wel en ik vind et COOL! :)

skabouter
5 februari 2008, 21:14
hmm ik zie niets.... :o

GibsUn
5 februari 2008, 21:17
heavy,, nu je cabinet nog van neon lampe voorzien... zolang jedie niet wegblaast natuurlijk :p

machtig als je snachts speelt... hehe..

tabmaniac
5 februari 2008, 21:19
zoo, gaaf man!:D

skabouter
5 februari 2008, 21:21
wow zeeer nice, nu zie ik hem! Prachtig :)

Puerco
5 februari 2008, 21:53
Damn dat ziet er vet uit zeg, zeer geslaagd!!!

Rude Perception
5 februari 2008, 22:01
WAUW, Heel vet!

almarvk
5 februari 2008, 22:10
Gaaf!! Wat heb je hiervoor gebruikt? Waar gekocht en voor hoeveel?

Bl44t44p
5 februari 2008, 22:11
Da's ruig :D Cool idee man. Ziet er veel stoerder uit dan die LEDjes in aantal ENGL's (Powerball, Blackmore, Invader, SE)...

Evil-Payasos
5 februari 2008, 22:14
Waaat, dope shit!

Pcies, waar gekocht? Hoeveel? Veel werk?

Lexvandoef
5 februari 2008, 23:57
Gaaf man, zo krijgt je powertone toch nog een beetje smoel :cheerup:

humbucker
6 februari 2008, 00:10
ziet er lekker uit!!

past zo in "the fast and the furious"!! :p

mooi gedaan iig

greetings

Puerco
6 februari 2008, 00:39
Vind hem echt prachtig, heb zeker een half uur met open mond naar die foto zitten staren. Toen wist ik ineens waar het me aan deed denken:
http://www.tlc-direct.co.uk/Images/Products/size_3/FKUZ20.JPG
Als je hem ooit zat bent zet de hoogspanning van de buizen op de front grill en je hebt de perfecte vliegenvanger :D

Thom TK
6 februari 2008, 01:01
Jezus dat is mooi! Krijg ik gelijk een harde...ahumkuchlulv, ik bedoel, lekker niet-standaard! Mooi, ik heb ook nog eens overwogen om in mijn rackje blauw licht te bouwen. Gaaf!

Dribbel_
6 februari 2008, 01:47
Heb je een appart circuit aangelegd voor de ledjes, met 9volts batterijtje erbij ? of aangesloten op het al bestaande systeem ?

Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te doen ziet er echt tof uit :P :D

Ruudie
6 februari 2008, 08:51
Heb je een appart circuit aangelegd voor de ledjes, met 9volts batterijtje erbij ? of aangesloten op het al bestaande systeem ?

Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te doen ziet er echt tof uit :P :D

ik zal vanavond mijn bevindingen omtrend het inbouwen quoten!! Dat waren er nogal een aantal namelijk.


greetsz

Ruudie
6 februari 2008, 21:11
http://img409.imageshack.us/img409/258/kochhh3.jpg Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

vanmiddag de Koch Powertone I een led verlichting gegeven.

Sommige zullen het niet mooi vinden maar ik vin het geslaagd.

greets

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=71823497&key=YDRPTYMJ

So

ehm in eerste instantie wilde ik de Amp met 1 led verlichten.... een heel gedoe met weerstand etc. en via de trafo, maar dan moest ik ze daarna opnieuw helemaal uitrichten of hoe het mag heten.

Ik heb een led met weerstand gekregen of liever gezegd laten maken maar die had ik in enkele minuten verprutst.

Daarna ben ik bij een auto (pimp) winkel nieuwe 2x3 leds gekocht 12volt...
Die verkoper zei tja mooi he voor in je car ik zeg: Tja daar is het niet voor het is voor mijn versterker.. huh!? JA versterker van de gitaar. ok..

Versterker open geschroefd alles aangesloten op 220 volt een trafo die buiten de versterker zelf ligt! Dit ivm spanningsvelden die goed te horen kunnen zijn als de amp aan staat.

Voordeel is nu wanneer ik de stekker in het stopcontact steek heb ik gelijk de blauwe verlichting...

Dus leuk voor in de woonkamer


greetsz R

ben vanhoof
6 februari 2008, 23:03
Heb je nu de stekker van je amp en de adaptor van de led verlichting in een aparte priezenblok gestoken ofzo? Uit jou woorden versta ik dat je je verlichting aan de trafo van de versterker zelf gehangen hebt. Lijkt me vrij ondoenbaar, of niet?

Ruudie
7 februari 2008, 08:32
Heb je nu de stekker van je amp en de adaptor van de led verlichting in een aparte priezenblok gestoken ofzo? Uit jou woorden versta ik dat je je verlichting aan de trafo van de versterker zelf gehangen hebt. Lijkt me vrij ondoenbaar, of niet?


Ik heb idd de adaptor aan de priezenblok gestoken, wel in de versterker zelf..

Ik had namelijk in eerste instantie de transfo in de amp gelegd en de stekkers verbonden aan de 220 volt uitgang zeg maar op de aan en uit knop maar dit werkte totaal niet waarom weet ik niet maar vond het te link om ermee verder te gaan dus vandaar, gewoon aan de 220 aansluiting aan de binnenzijde van de versterker en de draad via een van de gaten die naar buitenloopt voor trafo leiden..

Uitleg vrij vaag maar ik hoop dat het duidelijk is!

greetsz