View Full Version : Way Huge is back!
Fuhgawz
5 februari 2008, 15:55
Onder de Dunlop merknaam weliswaar, maar toch: http://www.wayhuge.com/catalog_WHE.htm
Jammer voor die mensen die net voor $500+ originele hebben gekocht op eBay.
morroow
5 februari 2008, 16:37
Gaan ze Aqua Puss ook nog namaken? Dat is het meest interresante pedaal dat ze hebben gemaakt!
Mitch
5 februari 2008, 16:39
Jammer voor die mensen die net voor $500+ originele hebben gekocht op eBay.
Jij denkt dat originele nu minder waard zijn omdat Dunlop ze heruitbrengt? Jij kent de pedalenwereld nog niet geloof ik :D
Fuhgawz
5 februari 2008, 17:31
Jij denkt dat originele nu minder waard zijn omdat Dunlop ze heruitbrengt? Jij kent de pedalenwereld nog niet geloof ik :D
Haha daar heb je gelijk in dude!! Ik voel de topics al aankomen dat de originele toch echt veel beter zijn. :P
Mitch
5 februari 2008, 17:45
Nou ja, als je naar de geschiedenis kijkt van DUnlop is dat niet zo gek. Wat ze jarenlang met de MXR merknaam gedaan hebben bijvoorbeeld...
Fuhgawz
5 februari 2008, 23:13
Laten we maar hopen dat dit anders is dan.. Die gast die Way Huge oorspronkelijk is begonnen is hier in ieder geval ook bij betrokken.
Swan
6 februari 2008, 10:46
die Swollen Pickle is echt n vette fuzz!
robzilla
6 februari 2008, 23:58
Ik heb er een aantal goede verhalen over gehoord. Ze worden nog steeds door Tripps himself gemaakt, die werkt nu voor Dunlop..
Volgens mij komt er geen Aqua Puss..