PDA

View Full Version : Chicago Western MP-312



iesiediesie74
5 februari 2008, 11:10
Hoi,
Ik ben een absolute beginner en ben me aan het orienteren op een beginner Western gitaar.
Het doel is om na 2 jaar bij gebleken doorzettingsvermogen, aanleg en progressie over te stappen op elektrisch.

Ik heb voor mezelf al een lijstje gemaakt van opties
Fender CD60, Yamaha F310, Ibanez V50, maar ik kwam ook nog deze tegen en ik vroeg mij af of dit merk bekend is en wat de ervaringen zijn

De Chicago Western MP-312
http://www.udensemuziekhandel.nl/contents/nl/image_viewer.html?lmd=39370.636806

Ik hoor graag van jullie en sta open voor suggesties, ik lees overal dat ik er zelf mee moet spelen maar ik heb geen ervaring en zal dus weinig verschil merken.

jplm
5 februari 2008, 14:50
Hoi,
Ik ben een absolute beginner en ben me aan het orienteren op een beginner Western gitaar.
Het doel is om na 2 jaar bij gebleken doorzettingsvermogen, aanleg en progressie over te stappen op elektrisch.

Hallo.

Even geen antwoord m.b.t. de door jou genoemde gitaartypes, maar over de volgorde: als je graag elektrisch speelt hoef je niet eerst twee jaar op een akoestische te spelen hoor, dat is net zoiets als graag op een motorfiets willen rijden, en dan eerst twee jaar in een auto gaan zitten. Qua prijs maakt het tegenwoordig ook al niet zoveel meer uit.

Groet, Jan.

Picker
5 februari 2008, 15:00
Anderszijds... ECHTE gitaristen spelen uiteraard akoestisch!

(Hooeii... laat nu de flames maar komen...!;)) [ASBEST MODE]

Gitaar4LifeDude
5 februari 2008, 15:02
geheel waar ;)
acoustisch is gewoon veel echter

Picker
5 februari 2008, 18:04
geheel waar ;)
acoustisch is gewoon veel echter
Ik bedoel, echte MANNEN doen het met een akoestische! (Het verschil tussen gespierde armen en een echte bijl, of een mietje-met-een-motorzaag zal ik maar zeggen.)

(Oei - dit wordt vast een uitbrander van de mod, misschien zelfs wel een een slotje...)