PDA

View Full Version : Stagg Bass Pakket?



Jeee
8 februari 2003, 22:12
Effe wat achtergrondinfo :
We hebben onze bassist uit groep gekickt. We blijven nu met 3 over : drummer en 2 gitaristen, waaronder ikzelf. Ik en de andere gitarist kunnen relatief aardig met de basgitaar overweg, dus we hebben besloten om om beurten de bas ter hand te nemen, en zodoende met 3 verder te ploeteren.

We zijn nu dus op zoek naar een basgitaar + versterker, en zijn niet echt zinnens veel geld op te doen. Ik denk dat 500 Euro een maximum is.

Ik kan bij een plaatselijke gitaarwinkel aan een Stagg pakket geraken, een B300 bass + een CA-20B voor 385 Euro.

Doen of niet?

Misschien heeft iemand een betere suggestie? Het mag gerust 2ehands zijn.

3803
9 februari 2003, 11:35
Dure zaak, door gewoon jullie bassist te dumpen, wat was de reden eigenlijk?

Misschien gewoon een andere bassist zoeken, dat spaart heel wat uit :smile:

Ruud
10 februari 2003, 00:02
Ik zou 2e hands gaan zoeken, kun je vaak heel wat betere dingen op de kop tikken voor dat geld

AllodoX
10 februari 2003, 09:31
Andere bassist zoeken.. als je om de beurt gaat bassen schiet niet op :wink:

Laus
10 februari 2003, 18:10
CA20B?

als dat 20 watt is...

kun je beter ff verder kijken :smile:

Marsianus
10 februari 2003, 18:39
ik heb zelf een stagg een BC300, dit is de link: http://www.emdmusic.be/index.php#
deze heeft mij 210 euro gekost en ik ben daarover heel tevreden. ge kunt er echt heel hard op spelen. Zo een B300 is ook heel goed en zal normaal rond de 210 euro kosten, hij lijkt eigenlijk vrij goed op de precisiion bass van fender, en dit is toch wel een van de beste bassen, toch voor hardere rock. zo een bass is goe voor max. 220 euro. maar die versterker is ni veel waard. ik heb een versterker van behringer, 60watt en die heeft mij 205 euro gekost en dat is een prachtige verstrker. een aanrader.
die stagg-bass is goe, maar voor ne versterker zou ik toch behringer kope, ni te duur en toch heel goeie kwaliteit, en ook heel goed is de bass-overdrive van boss, zo ne gele pedaal voor u geluid nog te versterke, voor zo een 55 euro. Ik vind dit zeer goed materiaal en ik heb nog geen 500 euro uitgegeve. dus...
ik hoop da ik u geholpen heb. tjuus he

basswasp
10 februari 2003, 21:19
Boss Bass overdrive klinkt goed?

Misschien ken ik 'm alleen van cd's en samples op internet... maar ik vraag me af af of je weleens een Ibanez Pd-7 geprobeerd hebt... :smile:

bassopotmus
11 februari 2003, 16:34
55 voor een boss overdrive? welke winkel is dat dan?

koen_V
11 februari 2003, 16:57
Ik heb een boss overdrive en ik vind dat eigelijk geen geweldig effect.
Maar het past ook niet echt in mijn muziekstijl.
Ik heb mij dat ooit gekocht...heb er al lang spijt van.
Bij musicstore staat de overdrive voor 85€.