PDA

View Full Version : Gutentag!



Spartan
4 februari 2008, 13:26
Hey mensen :D

Ik zal mezelf even voorstellen
Mijn naam is Marc Scholtemeijer en speel nu 4.5 jaar elektrisch gitaar
na te zijn begonnen met blues en rock 'n roll stapte ik over naar de wat hardere muziek stijlen en zit nu lekker te pingelen in hard rock en metal :)
Ik ben momenteel actief in twee bands, de eerste is een prog-metal project onder de naam "spartan" waar we voornamelijk eigen muziek maken
De tweede is pas een paar weken opgericht en we zijn bezig met covers van onder andere Iron maiden, Van Halen en Manowar

M'n gear:

Gibson SG special
Supermooi geluid! twee humbuckers ;)
Dit dingetje heb ik meegenemomen uit de Gibson guitar factory tijdens mijn vakantie in Memphis

OLP MM1 Axis met floyd rose
Deze heb ik voor een spotprijsje van marktplaats af geplukt en ondergaat nu een rebuild :P word totaal uit elkaar gehaald, geupgrade en opnieuw geverft

Fender stratocaster mexican
Op deze speel ik bijna niet meer, was volgens mij m'n 2e gitaar. (de 1e is dood :( )
Er komt best wel een leuk geluid uit maar ik zit te denken om er een humbucker in te gooien

Marshall MG100HDFX + MG412A cab
Verschikkelijk mooi ding , maar ik wil er nog wel een keertje een full stack van maken

Boss ME-50
Lekker praktisch effecten procje met alles erop

Grolsch bier rubberen ringetjes als straplocks :P

Mr.Fingers
4 februari 2008, 15:08
Die grolsch ringetjes maken het af!

Welkom, en moooie collectie man! (wat heb je zo betaald voor die SG, want ik vertrek deze zomer naar Memphis, om daar naar de Gibsonfabriek te kijken)

Spartan
5 februari 2008, 09:06
De SG was daar 1100 dollar (toen dus iets van 700-800 euro) maar heb hem weten terug te brengen naar 950 nadat ik een heledag in die winkel had rondgehangen :) er kwam nog wel 150 bij voor een koffer.
Als je er een koopt, zorg ervoor dat je een koffer erbij neemt, geen gigbag :P gigbags zijn gewoon dodelijk ^^ Het werd uitijndelijk de koffer van de angus young replica omdat ze geen SG koffers meer hadden :D
Heb hem ook nog eens het land uit weten te smokkelen zonder invoer kosten ervoor te betalen :sssh:
Moest hem wel tig keer uit de koffer halen nadat hij door zo'n x-ray apperaat ging... -_-

KoenB
5 februari 2008, 18:02
Goed bezig, dat is nou de manier om een cheape gibson te bemachtigen (naast 2e hands natuurlijk... maarja dat is anders)

En je OLP, bouwproces posten bij Zelfbouw he ;)

TimmU
10 februari 2008, 16:24
En die SG speelt ook relaxed!