PDA

View Full Version : Nieuwe (buizen) modelling van Peavey.



zeppo
2 februari 2008, 22:48
Op de NAMM heeft Peavey zijn nieuwste serie modellingversterkers getoond. Het is meteen een hele serie (http://www.peavey.com/products/vypyr/index.cfm) geworden, van 15 Watt tot 120 Watt. En niet alleen hun Transtube, maar ook (net als Line6) een aantal modelling versterkers met buizen.

De specs zien er zo op papier goed uit, en ook de footswitches (http://www.peavey.com/products/vypyr/sanpera.cfm) mogen er wezen ;)

Ben benieuwd naar de eerste reviews, en hoe zij de modelling doen. Natuurlijk hebben ze met Damage Control wel de beschikking over de nodige kennis.

http://musicix.net/uploads/peavey/VYPYR-75.musicix.jpg

Puerco
2 februari 2008, 23:02
Als het net zolang duurt voor dat ie in de winkels ligt als met die peavey windsor studio kun je nog wel een jaartje in de wachtkamer vrees ik.
Die ligt nog steeds niet in de winkels... Achteraf ben ik daar wel blij om want ik zou hem anders gekocht hebben maar ben door het lange wachten toch maar een echte compromisloze buizenbak gaan kopen :)

humbucker
3 februari 2008, 09:11
Als het net zolang duurt voor dat ie in de winkels ligt als met die peavey windsor studio kun je nog wel een jaartje in de wachtkamer vrees ik.
Die ligt nog steeds niet in de winkels... Achteraf ben ik daar wel blij om want ik zou hem anders gekocht hebben maar ben door het lange wachten toch maar een echte compromisloze buizenbak gaan kopen :)


zou die Peavey Windsor Studio dan niet goed zijn? of wat bedoel je met compromisloos? Is hij trouwens nog altijd nergens te verkrijgen?

greetings

Humbucker

Puerco
3 februari 2008, 10:32
Oh nee het zal best een leuk ding zijn zeker voor dat geld maar ik ben gewoon een beetje afgeknapt door het lange wachten.
Compromisloos meer in de zin dat ik nu een marshall cloon heb met 2 stuks KT66 helemaal in jaren 60 stijl en dat is eigenlijk waar mijn hart het meest naar uitging.
Ben echter nog steeds zwaar benieuwd hoe die windsor studio zal zijn als hij ooit uitkomt en of hij de verwachtingen waar maakt.

Mitch
3 februari 2008, 11:28
Op de NAMM heeft Peavey zijn nieuwste serie modellingversterkers getoond.
Je link doet het niet en de foto ook niet :dontgeti:

Puerco
3 februari 2008, 11:39
Je link doet het niet en de foto ook niet :dontgeti:
Link is wel goed maar de hele peavey site is down (ik heb er niks mee te maken ;) )

humbucker
4 februari 2008, 00:06
ik heb er niks mee te maken ;)
Dat zeggen ze allemaal :D...

Puerco
4 februari 2008, 00:19
Dat zeggen ze allemaal :D...
Mijn geweten is schoon :cool:
Site is weer up trouwens...

TimmU
4 februari 2008, 01:12
Wauw , de eerste toffe footswitches van Peavey, en ze zijn in een keer ook wel héél mooi geworden. Gewaagd design, ben ook best benieuwd naar de amp zelf.

zeppo
4 februari 2008, 09:20
Volgens mij hebben de mensen van Damage Control wel mogen meewerken aan de verpakking van dat alles: ze zien er (voor Peavey) gewaagd uit :D

paulusdeBKB
4 februari 2008, 09:21
24 versterkermodellen, tjongejonge wat baanbrekend :)

Ben toch wel benieuwd. Een fabrikant die zo laat instapt, moet de gevestigde orde toch rechts in kunnen halen, zou je zeggen. Zeker met de R&D budgetten die Peavey heeft / zou moeten hebben.

Daemon
4 februari 2008, 10:35
Jammer dat er geen samples staan op de site.

Nielsje
4 februari 2008, 10:39
Wat een allerjezus lelijke switches!!
Je moet er toch niet aan denken dat je met zo'n onhandig mormel op je pedalboard staat? wel een hoop mogelijkheden, maar ik zou meteen zelf een switch gaan knutselen :confused: