PDA

View Full Version : nieuwe versterker



bamse
2 februari 2008, 21:41
goede dag,

ik wil een nieuwe versterker voor thuis aanschaffen voorkeur gaat naar en marshall uit
moet wel een combo zijn
en op een laag volume mooi klinken

iemand suggesties???

Rude Perception
2 februari 2008, 21:58
Jezus, ben je te dom om de voorwaarden te lezen voordat je op 'ok' drukt?

Kijk alsjeblieft eerst even rond voordat je dit soort vragen gaat stellen. Dit komt heel vaak langs en het is heel vaak hetzelfde gezeik: We kunnen niets met een vraag die op deze manier gesteld is.

crapton
2 februari 2008, 23:17
Tuttut beetje lief zijn en niet zo truttig doen...

Ik kan de Marshall Valvestate Cube JVM-50VT-CC1X aanraden. Heeft alles in zich...

Rude Perception
2 februari 2008, 23:36
Tuttut beetje lief zijn en niet zo truttig doen...

Ik kan de Marshall Valvestate Cube JVM-50VT-CC1X aanraden. Heeft alles in zich...

Ik zou daar dan toch de Vintage/modern uitvoering van nemen hoor.

dasHoechste
2 februari 2008, 23:50
is dat die 1/2/3/4 kanaals uitvoering met knoppen?

Rormo
2 februari 2008, 23:57
Tuttut beetje lief zijn en niet zo truttig doen...

Ik kan de Marshall Valvestate Cube JVM-50VT-CC1X aanraden. Heeft alles in zich...

Hoe kun je nou iets aanraden terwijl je niets weet van de TS? Je weet niet wwat voor gitaar hij speelt, wat voor stijl muziek, hoeveel budget...

VanBiLL.com
3 februari 2008, 01:50
Hoe kun je nou iets aanraden terwijl je niets weet van de TS? Je weet niet wwat voor gitaar hij speelt, wat voor stijl muziek, hoeveel budget...
Mwoa, ben je al eens een Marshall Valvestate Cube JVM-50VT-CC1X in het echt tegengekomen, anywhere??? :nervous: Ikke niet namelijk...google eens op "sarcastisch"...

VanBiLL.com
3 februari 2008, 01:52
'K vond 'em wel sterk eigenlijk...

Mitch
3 februari 2008, 10:57
Hoe kun je nou iets aanraden terwijl je niets weet van de TS? Je weet niet wwat voor gitaar hij speelt, wat voor stijl muziek, hoeveel budget...
Hoezo 'je weet niets van de TS' ? Dit is toch een klassieke beginnerspost ? :D
Gewoon even de moeite nemen om op 'posts van gebruiker' te zoeken, dan kom je snel genoeg dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=104482) soort dingen tegen. En dat zijn complete setup in zijn sig staat helpt ook.

Rormo
3 februari 2008, 13:29
Hoezo 'je weet niets van de TS' ? Dit is toch een klassieke beginnerspost ? :D
Gewoon even de moeite nemen om op 'posts van gebruiker' te zoeken, dan kom je snel genoeg dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=104482) soort dingen tegen. En dat zijn complete setup in zijn sig staat helpt ook.

Maar daar ben ik eerlijk gezegd gewoon te lui voor. Als het niet in de post staat, ga ik echt niet op onderzoek uit voor die persoon.



Enne dat "Marshall Valvestate Cube JVM-50VT-CC1X" heb ik eigenlijk gewoon overheen gelezen. Ik zag Marshall Valvestate staan en had toen mijn reactie al klaar. Bij nader inzien was dat idd wel een grappige reply.