PDA

View Full Version : Takamine Ean 10 Cx



Simoon
2 februari 2008, 13:13
Hay

Zoals Jullie misschien al weten ben ik op zoek naar een goede el-akoustische gitaar voor op te treden en ik belandde op deze Takamine,volgens mij zou dit een topper moeten zijn!
Heeft er misschien iemand ervaring met deze Takamine?
Weet er iemand iets meer over?

GRTZ

Simoon

Simoon
3 februari 2008, 22:06
Heeft Niemand ervaring met TAKAMINE??
Als je iets weet gelieve het te melden aub

Grtz

Makor1966
3 februari 2008, 22:16
Niet met dit model maar en ook niet in huis. Ik wil ooit een Takamine EF 508 CVN. Paar keer in m'n handen gehad, en wat op gespeeld. Vond er een heel mooi geluid in zitten. Maar het zit er voorlopig niet in want ik speel te weinig (akoestisch) en heb 2 elektro-akoestische Yamaha's waar ik al veel te weinig mee doe. Al is me door de gitarist van m'n band al weer 2x gevraagd m'n APX weer mee te nemen nadat ik gestopt was met slaggitaar om me meer op de (lead-) zang te richten.

hendrix2
5 februari 2008, 16:00
Deze stond bovenaan mijn lijstje van gitaren die ik zeker wou testen en eventueel wou kopen. Ik vond het een supergoede gitaar maar heb uiteindelijk nog een betere gevonden voor iets minder geld. Gewoon eens rustig uitproberen zou ik zeggen.

Simoon
5 februari 2008, 17:15
Deze stond bovenaan mijn lijstje van gitaren die ik zeker wou testen en eventueel wou kopen. Ik vond het een supergoede gitaar maar heb uiteindelijk nog een betere gevonden voor iets minder geld. Gewoon eens rustig uitproberen zou ik zeggen.
Welke was dat dan?
Die betere en goedkopere?

hendrix2
5 februari 2008, 17:23
Tja, heel verschillend hoor. Ik heb uiteindelijk een Simon & Patrick SP6 cedar GT3.6 (ofzoiets) gekocht. Kreeg er ferme korting op...

Ik raad je echt aan om even wat gitaartjes te proberen

Simoon
7 februari 2008, 18:13
Ik heb gehoord dat LUKE van The kooks ook vaak met Takamine speelt!
weet er misschien iemand met welke Takamine?
Ik dacht toch aan de EAN 10C die ik waarschijnlijk ga kopen.