PDA

View Full Version : Seagull S6+cw Cedar Gt Quantum II



Simoon
2 februari 2008, 10:48
Hay

Ik ben nog steeds opzoek naar een gitaar en ik belandde op deze Seagull s6,
het is de beste in zijn reeks.
Nu heeft iemand ervaring met deze Seagull, zijn het goede gitaren om op te treden?

Grtz

Simoon

Flipkoos
2 februari 2008, 10:56
Ik heb zelf een Seagull S6+ cedar, maar niet met een Quantum maar een L.R. Baggs. Die van mij heeft ook geen cutaway.
Prima gitaren, ook om mee op te treden! Heel erg veel gitaar voor het geld! Die van mij blijft ook goed op stemming. Wel voorzichtig mee zijn vanwege de dunne laklaag op het bovenblad op alcoholbasis.
En afhankelijk van het geluidsvolume, het soort muziek dat je speelt en de bandsamenstelling wel even een feedbackbuster in je klankgat stoppen. Maar goed, het blijft een fullsize body.

Mag ik vragen hoeveel hij moet kosten?

Simoon
2 februari 2008, 11:00
Ik heb zelf een Seagull S6+ cedar, maar niet met een Quantum maar een L.R. Baggs. Die van mij heeft ook geen cutaway.
Prima gitaren, ook om mee op te treden! Heel erg veel gitaar voor het geld! Die van mij blijft ook goed op stemming. Wel voorzichtig mee zijn vanwege de dunne laklaag op het bovenblad op alcoholbasis.
En afhankelijk van het geluidsvolume, het soort muziek dat je speelt en de bandsamenstelling wel even een feedbackbuster in je klankgat stoppen. Maar goed, het blijft een fullsize body.

Mag ik vragen hoeveel hij moet kosten?
Die Seagull S6 + Cedar met Quantum II kost 729 euro
Als hij niet goed is ik blijf onder de 1000 dus alle gitaren daar onder zijn welkom !

Flipkoos
2 februari 2008, 11:30
Ik vind 'm wel wat "aan de prijs"... die van mij was tweedehands 500 euro minder.
Kijk ook es naar Simon and Patrick (zelfde fabriek).
Als ik tot 1000 euro te besteden had zou ik zeker ook eens tweedehands gaan rondneuzelen...