PDA

View Full Version : Sinister Delirium + ( John Doe's Revenge) 15 maart Ex Voto



TimmU
31 januari 2008, 22:45
Vandaag dus officieel bevestigd:

Sinister Delirium speelt met John Doe's Revenge de vijftiende Maart in de Ex Voto in Voorhout.


Toegang is 2 euro , deuren open vanaf 21.00 .



Kortom: de eerste liveshow met m'n bandje waar we compleet eigen werk spelen! Spannend!We spelen Prog Rock/Metal met invloeden van O.A. Opeth, Porcupine Tree, Arjen Lucassen, Blackfield en dergelijke.
Poster , routebeschrijving en dergelijke komen in de loop van de week binnen ,en hoop jullie allemaal te zien daar!!!

Meer info op www.johndoesrevenge.com en www.myspace.com/sinisterdelirium , sorry dat er nog geen demo staat, word hard aan gewerkt!:)

TimmU
17 februari 2008, 14:38
Bump!!!!!:D

Tristan
17 februari 2008, 15:13
Jahaa!
Wij zijn er ook bij! :D

TimmU
17 februari 2008, 16:34
zeker! Ik heb er zin in!:D

TimmU
6 maart 2008, 00:01
Dikke bump! Deuren open om 21:00!!

Makor1966
14 maart 2008, 20:44
Vette Bump!!!!!!

Morgen dus!! In jongerencentrum Ex-Voto (http://www.ex-voto.nl/home), Voorhout.

Makor1966
16 maart 2008, 12:59
Gisteravond in Ex-Voto Sinister Delirium gezien, ik ging in eerste instantie voor John Doe's Revenge, die had ik al eerder zien spelen in Winston Kingdom Amsterdam eind december, en zouden nu een CD uit hebben. Mooie toko Ex-Voto, ruim van opzet, modern, mooie lichtshow van de mannen achter de knoppen, kunnen toch wel een man of 3-400 in denk ik. Zo druk was het dus niet, denk een man of 50-60? De bands stonden ook niet op het grote podium, maar op een kleiner "podium" (alleen drums op verhoging) naast de bar. Vond Sinister Delirium verrassend, kan me nooit echt een voorstelling maken bij een stijl, maar was in elk geval één eigen nummer (het 2e) dat wel iets weghad van de sound van Porcupine Tree, speelden ook nog de cover Blackest Eyes dus die invloed is wel duidelijk, ook wat ruigere, vreemdere maar ook rustiger stukken. Wel gaaf geheel! Goede zanger, ging van heel klein naar toch wel uit z'n tenen. Mooie dingen gehoord. Jullie moeten ook maar eens de studio in eerdaags.
John Doe's Revenge had in de file gestaan vanuit Berlijn, waar ze vanaf woensdag waren voor 2 optredens. Kwamen echt bij het laatste nummer binnenvallen, hadden er net een rit van 12 uur in een 4 deurs auto, met alle gear, opzitten, en dan gelijk opbouwen.. en dan ook gewoon een lekker optreden neerzettten! Waren wel gaar toen het afgelopen was, blij dat ze naar huis konden. Gevraagd naar de CD hadden ze nog precies 1 exemplaar over van de Berlijn-trip, en die heb ik nu in de CD speler!! :satisfie:
Thanx voor de leuke avond allemaal, see you!

TimmU
17 maart 2008, 00:24
Gisteravond in Ex-Voto Sinister Delirium gezien, ik ging in eerste instantie voor John Doe's Revenge, die had ik al eerder zien spelen in Winston Kingdom Amsterdam eind december, en zouden nu een CD uit hebben. Mooie toko Ex-Voto, ruim van opzet, modern, mooie lichtshow van de mannen achter de knoppen, kunnen toch wel een man of 3-400 in denk ik. Zo druk was het dus niet, denk een man of 50-60? De bands stonden ook niet op het grote podium, maar op een kleiner "podium" (alleen drums op verhoging) naast de bar. Vond Sinister Delirium verrassend, kan me nooit echt een voorstelling maken bij een stijl, maar was in elk geval één eigen nummer (het 2e) dat wel iets weghad van de sound van Porcupine Tree, speelden ook nog de cover Blackest Eyes dus die invloed is wel duidelijk, ook wat ruigere, vreemdere maar ook rustiger stukken. Wel gaaf geheel! Goede zanger, ging van heel klein naar toch wel uit z'n tenen. Mooie dingen gehoord. Jullie moeten ook maar eens de studio in eerdaags.
John Doe's Revenge had in de file gestaan vanuit Berlijn, waar ze vanaf woensdag waren voor 2 optredens. Kwamen echt bij het laatste nummer binnenvallen, hadden er net een rit van 12 uur in een 4 deurs auto, met alle gear, opzitten, en dan gelijk opbouwen.. en dan ook gewoon een lekker optreden neerzettten! Waren wel gaar toen het afgelopen was, blij dat ze naar huis konden. Gevraagd naar de CD hadden ze nog precies 1 exemplaar over van de Berlijn-trip, en die heb ik nu in de CD speler!! :satisfie:
Thanx voor de leuke avond allemaal, see you!
Wow , bedankt. Ik vond het echt cóól dat je er was!!

Mijn ervaring: Vorige week zaterdag hadden we een gig op een feest, ook met JDR. Zij speelden voor ons , wij begonnen rond 01:30 , geen lekkere tijd om te spelen. Zanger was ziek ,stond met koorts en griep op 't podium. Zoog dus aars grote tijd. Daarom waren we ook ietwat onzeker over gisteren.

Maar, het ging allemaal hartstikke goed! Geen technische problemen , alles ging goed strak en volgens mij vond iedereen het cool. John Doe's Revenge rockte weer alsvanouds . Het was haast niet te merken dat ze een slopende week hadden gehad, petje af mannen (en dame;) ) .
Conclusie: na deze gig durf ik weer meer optredens in te plannen met deze band.

Eef
17 maart 2008, 02:04
Wow , bedankt. Ik vond het echt cóól dat je er was!!

Mijn ervaring: Vorige week zaterdag hadden we een gig op een feest, ook met JDR. Zij speelden voor ons , wij begonnen rond 01:30 , geen lekkere tijd om te spelen. Zanger was ziek ,stond met koorts en griep op 't podium. Zoog dus aars grote tijd. Daarom waren we ook ietwat onzeker over gisteren.

Maar, het ging allemaal hartstikke goed! Geen technische problemen , alles ging goed strak en volgens mij vond iedereen het cool. John Doe's Revenge rockte weer alsvanouds . Het was haast niet te merken dat ze een slopende week hadden gehad, petje af mannen (en dame;) ) .
Conclusie: na deze gig durf ik weer meer optredens in te plannen met deze band.

en terecht! :cheerup:

ging inderdaad een stuk strakker dan vorige week. veelbelovend voor vrijdag~!

Tristan
17 maart 2008, 14:07
Hee mensen, ik vond het ook heel gezellig, zo cool dat we in Nederland gelijk door mochten naar ons volgende optreden, de volgende dag moesten we echt een beetje afkicken van het hele optreedgebeuren maar we hebben wel met z'n allen de foto's van Berlijn bekeken, wat een monstertrip was dat zeg, supercool... :D
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden, we waren echt kapot maar hebben het toch wel naar onze zin gehad hoor... :)
Jammer dat ik Sinister Delirium nu gemist heb, de klanken van het laatste nummer en dus het enige nummer dat ik nog gehoord heb waren in ieder geval de moeite waard... :)