PDA

View Full Version : Fender squier stagemaster (reverse neck)



STaN_THe_MaN
31 januari 2008, 22:44
Hallo,

is dit een mooi gitaartje om met te beginnen?
ben wel linkshandig maar kan gewoon de snaren omzetten.
De neck komt daarintegen wel perfect uit.
ik vind het een mooi ding voor een mooie prijs.

Link (http://link.marktplaats.nl/144570186)

barno
31 januari 2008, 22:50
gewoon snaren omzetten? dan toch ook topkam vervangen, en oncomfortable spelen met de potmeters, switch en input onder je arm linkerarm enz...

Mr.Fingers
31 januari 2008, 23:00
gewoon snaren omzetten? dan toch ook topkam vervangen, en oncomfortable spelen met de potmeters, switch en input onder je arm linkerarm enz...

Hendrix deed het ook, en zie wat die uit z'n gitaar haalde.

Maar inderdaad, moet je wel eerst je topkam vervangen... Misschien dat je ze er met een tikje van de hamer uit de sleuf kan schuiven, en ze dan er omgekeerd terug inzetten.

Chroxy
1 februari 2008, 12:25
de squier stagemaster heeft een toplock, moet je die dan ook vervangen of niet?.. lijkt me toch van niet aangezien de fretslots allemaal even breed zijn?

Ik ben zelf trouwens begonnen op een showmaster (zelde gitaar, alleen andere naam :S).. Leuk dingetje! Hij is na aankoop van mn Epi LP altijd backup geweest en nog steeds staat hij op mijn kamer en gebruik ik hem af en toe. Ik wil er alleen een andere nek opzetten omdat ik die reverse headstock OERlelijk vind.

Joey Handsome
1 februari 2008, 12:41
Ik weet het niet hoor, maar als ik een beginner was zou ik dat hele floydrose/toplock gebeuren maar irritant vinden. Lekker even een middagje snaren verwisselen...

.john.s
1 februari 2008, 16:52
Hendrix deed het ook, en zie wat die uit z'n gitaar haalde.

Maar inderdaad, moet je wel eerst je topkam vervangen... Misschien dat je ze er met een tikje van de hamer uit de sleuf kan schuiven, en ze dan er omgekeerd terug inzetten.

ja HENDRIKX maar die is niet begonnen met zo'n gitaar,
ik zou als ik hem was gewoon een squier strat kopen; zelfde prijs en je zit niet steeds met je arm bij de volume en toon knoppen.

Squier4ever
1 februari 2008, 16:55
ja HENDRIKX maar die is niet begonnen met zo'n gitaar,
ik zou als ik hem was gewoon een squier strat kopen; zelfde prijs en je zit niet steeds met je arm bij de volume en toon knoppen.
en ff snaren omzetten is ook niet zo gebeurt want die kop is er zo opgemaakt die zet je niet zomaar even om.

wil jij ook eerst ff gaan lezen op dit forum voordat je post, er komt weer de grootste bullshit uit namelijk. die kop hoort zo op die gitaar.

maar ik zou die gitaar ook niet kopen en gewoon een squier/richwood/london city oid kopen.

STaN_THe_MaN
1 februari 2008, 16:57
het is een squier :s

.john.s
1 februari 2008, 17:00
wil jij ook eerst ff gaan lezen op dit forum voordat je post, er komt weer de grootste bullshit uit namelijk. die kop hoort zo op die gitaar.

maar ik zou die gitaar ook niet kopen en gewoon een squier/richwood/london city oid kopen.

wil je voortaan ff lezen voordat je post hij zegt namelijk al squier :cheerup:

Squier4ever
1 februari 2008, 17:05
wil je voortaan ff lezen voordat je post hij zegt namelijk al squier :cheerup:

je zit alleen maar te ijlen hier op het forum. herlees je stukkie over die kop nog eens. als je nou eens gewoon gaat lezen over alles wat het inhoudt, als je een vraag hebt kijk je of die niet al gesteld is en zo nee stel hem. maar inhoudelijk slaat het grootste deel van je posts nergens op, sorry for that. dus als je over een jaar of wat klaar bent met lezen probeer dan nog eens inhoudelijke posts te maken :D

.john.s
1 februari 2008, 17:09
je zit alleen maar te ijlen hier op het forum. herlees je stukkie over die kop nog eens. als je nou eens gewoon gaat lezen over alles wat het inhoudt, als je een vraag hebt kijk je of die niet al gesteld is en zo nee stel hem. maar inhoudelijk slaat het grootste deel van je posts nergens op, sorry for that. dus als je over een jaar of wat klaar bent met lezen probeer dan nog eens inhoudelijke posts te maken :D

ok is goed wil je me dan ff helpen want ik heb natuurlijk wel hulp nodig van de alwetende squier4ever. :strat:

zullen we maar ophouden elkaar af te zeiken. :p

.john.s
1 februari 2008, 17:12
je zit alleen maar te ijlen hier op het forum. herlees je stukkie over die kop nog eens. als je nou eens gewoon gaat lezen over alles wat het inhoudt, als je een vraag hebt kijk je of die niet al gesteld is en zo nee stel hem. maar inhoudelijk slaat het grootste deel van je posts nergens op, sorry for that. dus als je over een jaar of wat klaar bent met lezen probeer dan nog eens inhoudelijke posts te maken :D

heb ik gedaan en hij vraagt om een mening en ik heb die gegeven...

almarvk
1 februari 2008, 18:34
heb ik gedaan en hij vraagt om een mening en ik heb die gegeven...

John, bij deze het vriendelijke verzoek je wat meer op de achtergrond te houden. Je geeft aan dat je er nog geen drol van weet, maar loopt wel de alwetende uit te hangen terwijl je alleen maar flink op je bek gaat. Dus een advies van deze mod; gedraag je.