PDA

View Full Version : Hier alle mp3-albums die je ooit wilde downloaden!!



Iceman
3 december 2001, 12:58
http://www.neo-modus.com
Hier staat een napster-achtig programma waarmee je inlogt op verschillende servers (hubs) en complete albums kunt downloaden van Pink Floyd tot nieuwste Slayer!! Heb de afgelopen 2 maanden 20 GB aan mp3's gedownload. Stuur me een mailtje als je een vraag hebt..

Outshine
4 december 2001, 19:43
Hebbie geen geld om muziek te kopen dan?

Dila
4 december 2001, 20:13
je kan je geld toch beter in je zak houden en r n nieuwe gitaar van kopen?? die kan je nog niet downloaden...

jaccoos
4 december 2001, 21:12
ja en als het downloaden van een gitaar gaat zoals de rest zit ik straks met alleen een hals in m'n handen.

taylor
4 december 2001, 22:26
newsbinpro werkt beter.

Iceman
5 december 2001, 12:58
Zit op kabel, ideaal. Net nog binnen een uur complete cd's (192 kbs)binnengehaald van Pissing Razors, Creed en Nickelback. luister nu meer verschillende soorten muziek, en zeg nou zelluf, in een winkel luisteren schiet ook niet echt op.

Outshine
6 december 2001, 14:10
Ik wil niet zeggen dat k alles legaal hebt hoor! Maar voor goeie muziek wil k best betalen

sleep_to_saturate
6 december 2001, 21:43
Voor live-optredens of raretracks surf ik ook gewoon met kazaa ofzo. Maar ik ga nog steeds naar de cd winkel voor m'n albums.

Ditmar
9 december 2001, 15:01
Maar ja, sommige albums zijn niet te vinden, ik ben al een maand op zoek naar de cd City van Strapping Young Lad, maar het is gewoon nergens te vinden, en dan is mp3 een uitkomst.

taylor
9 december 2001, 17:34
trouwens kazaA moet je nooit draaien zonder spyware anders heb je zeker last van die hackers.

moretel
11 december 2001, 09:21
Ik koop nog steeds regelmatig cd's, alhoewel ze steeds duurder worden. Alleen door het kopieren e.d. heb ik een grotere verzameling om uit te kiezen. Nu mekkeren alle grote jongens over het kopieren maar ze brengen zelf de spullen ervoor op de markt.

taylor
11 december 2001, 11:43
een echt goeie cd wil ik best kopen maar ze werken dat ook in de hand bedoel als je kan kiezen voor "niks" of 40 piek,dan moet de prijs maar flink naar beneden.

moretel
11 december 2001, 13:26
Wat ik ook doe is samen met vrienden een aantal nieuwe cd's kopen en dan kopieren. Deden we vroeger ook op cassette, alleen is nu de kwaliteit beter. Voor de prijs van 1 cd heb je er dan drie of vier. De muzieksmaken moeten dan wel overeenstemmen.

sleep_to_saturate
11 december 2001, 13:50
Ja taylor je krijgt echt een hoop shit in je registers enzo van Kazaa.. Ik heb wel zo'n registercleaner progje. Maar goeie tip van dat Spyware, m'n comp is behoorlijk instabiel over het algemeen.

Iceman
11 december 2001, 16:37
Mensen mensen, Direct Connect is veeeeel betrouwbaarder. Je download gewoon een hele map waar een cd in zit. Maar goed, vind iedereen (die muziek maakt) niet dat je nummers schrijft om ....zowel op het podium als op een geluidsdrager gehoord te worden? tuurlijk is het leuk als je er nog wat aan overhoudt, maar is erkenning niet veel waardevoller. Laat artiesten hun opnamens maar gratis op internet zetten, dan krijgen ze waarschijnlijk hun zalen ook wel vol en verdienen ze hun eurocentjes maar via de merchandise!!!!!!!!! Via downloaden kunnen de nieuwe jonge "kids" kennismaken met verschillende soorten muziek zonder die ethervervuiling van de Top-zoveel. Lang leve internet!!

taylor
11 december 2001, 18:05
geloof dat maar niet dat dat betrouwbaar is waar veel mense dingen delen zijn altijd hackers.

Iceman
11 december 2001, 18:12
100% waterdicht zullen die shareprogramma's nooit worden, dat klopt. Ben alleen met DC de afgelopen 2 maanden geen enkele user tegengekomen die een slechte ervaring met DC had. Heb inmiddels meer dan 20 GB gedownload.
Rekent U maar uit, 80 MB per album.....

taylor
11 december 2001, 20:25
ja oke ik zeg niet dat het 1 slecht progje is(ik ken het niet eens,ik doe alles via newsbinpro)alleen dat je moet uit kijken met dat soort dingen.

Iceman
12 december 2001, 15:26
Wat is dat newsbinpro eigenlijk?

taylor
12 december 2001, 16:14
newsbinpro is een programma waar je mee op nieuwsgroepen kan maar alles staat daar in grote files dus niet zoals bij outlook in die kleine files.

je kunt dan al die alt.binaries op van mp3 daar staan heel veel complete cd's ik hou niet zo van losse nummers.

het is wel afhankelijk van wat voor internet verbinding je hebt en hoe goed je provider /newsserver is.

over het algemeen haal je de hoogste snelheid via dit progje.(vooral @home is super)

Ic3gl0vE
16 december 2001, 13:10
sommige winkels vragen nu al 50,- per cd (zoals Van Leest) en dat vind ik toch wel asociaal voor 3 kwartier muziek hoor.

ik heb trouwens ook geen slechte ervaringen met KazAa

gangsta
16 december 2001, 14:47
kazaa= zo ongeveer 1 groot virus.
op mn oude pC had ik geen virusscanner en had ik alleen van kazaa al een virus of 25

GuitarMaster
18 december 2001, 21:00
Zonder al dat Kopieren zouden al die cd's veel goedkoper zijn.

Yorrit
18 december 2001, 22:09
die prijzen lopen echt de pan uit. alleen bij Plato kan je nog een beetje schappelijk geprijsde schijfjes halen. soms hebben ze hele mooie aanbiedingen (nieuwe cds voor 10-15 piek). en ik koop verder nooit cds boven de 30 piek. heel enkele keer 35 als het echt goed is.

Ic3gl0vE
23 december 2001, 01:50
met dat neo-modus... moet ik dan gewoon 3 uur zoeken tot ik een goeie hub heb ofzo?