PDA

View Full Version : Beter laat dan ........



snareplukker
31 januari 2008, 09:08
Allereerst ik ben Michel allias MieskE of BoogiE Etten-Leur
Tja de titel zegt het al stiekum zit ik jaren te dolen op dit forum echter nooit
de tijd genomen om te registreren. Ben bijna 40 jaja en speel vanaf mijn 18-e
gitaar en speel daarnaast ook met de soldeerbout en powertools om gitaarsysteemen in elkaar te knutssellen voor ondergetekende en vrienden, teveel om op te noemen.Reden van forumbezoek ; Ik wil alles weten en als het ff kan ook mee bemoeien HaHa.

MieskE

WillemdaGuide
31 januari 2008, 09:30
Welkom...!

rocker_71
31 januari 2008, 10:52
Hahaha, na jaren ronddolen toch maar aangemeld, dan is de titel idd goed gekozen!

Gitarezzo
1 februari 2008, 23:33
Op je 18e begonnen zie ik. Wat ik me afvraag, had je doordat je vrij laat begon met gitaarspelen moeite om het onder de knie te krijgen?

snareplukker
2 februari 2008, 12:33
In het begin ging het zoals bij de meeste best snel alleen dan heb je periodes
waarin het lijkt alsof je stilstaat. De meeste moeite komt met het feit dat ik
niet op de gewone manier met muziek-en notenleer ben begonnen maar met tonen die ik hoorde later heb je dan een enorme achterstand als je dan alsnog
de theorie wilt uitdiepen en kinderliedjes moet gaan spelen en dingen gewoon
moet aannemen zoals ze zijn zonder steeds te vragen " waarom " ach alles heeft zo zijn charmes

JohnLord
2 februari 2008, 16:24
Nou dat kon je nog wel eens meevallen. Er zwerven hier zat gitaristen rond die geen noot kunnen lezen en toch heel behoorlijk kunnen spelen. Maar een stukje theorie is wel handig, al was het alleen maar voor de communicatie met andere muzikanten.

JohnLord
2 februari 2008, 16:24
Oh ja, het is snareNplukker

snareplukker
2 februari 2008, 16:29
:strat: wat is snarenplukker?