PDA

View Full Version : Gitarist uit Groningen



henkvanramshorst
31 januari 2008, 01:27
Hoi,

Ik ben een student van 22 jaar uit Groningen, en ben op zoek naar een band. Ik heb 8 jaar les gehad en erg intensief gespeeld (zowel akkoestisch als electrisch). Toen ik ben gaan studeren is het gitaarspelen op een wat lager pitje komen te staan. Maar de laatste tijd ben ik weer erg enthousiast geworden. Alleen ik mis het om samen met anderen te spelen en op te treden, en daarom ben ik op zoek naar een bandje in de omgeving van Groningen. Ik speel zowel sologitaar als begeleiding. Ik hou voornamelijk van stevige rock (speel de laatste tijd veel van Guns 'n Roses, Led Zeppelin, enz.) maar sta ook open voor heel veel andere dingen. Mocht je interesse hebben om een keer wat te jammen, en daarna wellicht meer, stuur dan een mailtje naar henk@vanramshorst.nl.

Henk

artnaz
31 januari 2008, 02:01
Als je niet in Groningen woonde, konden we het samen uitjanken... :( (Zie sig)

In ieder geval succes!

r.huiting
21 februari 2008, 22:49
dus ????

wat dacht je daar van?

Yblaauw
30 januari 2009, 13:57
Nog zoekende? En wat dacht je van pop/rock in de trend van Johan, Voicst, The Killers etc?

Bartbart
30 januari 2009, 16:16
Yblaauw, ben je verder nog op zoek naar mensen?
Ik speel basgitaar en woon in Groningen (20 jr).
En ik speel trouwens een beetje gitaar, maar ik durf mezelf geen gitarist te noemen.
Groeten, Bart

Yblaauw
1 februari 2009, 22:13
Nee,sorry.

Ben zelf bassist:) We zijn op zoek naar een extra gitarist voor onze band. (Duroc) De band zelf loopt prima, maar we willen een extra gitaar erbij eens proberen.

Dus, wie dat wat lijkt.....:)
http://www.duroc-music.nl

vincent136
3 februari 2009, 20:25
Tof bandje.. ik ben ook bassist, woon in Emmen en ben ook opzoek naar een indie/rock bandje in die richting van Johan ed.

Het vinden van goede mede muzikanten is echter wel lastig...