PDA

View Full Version : Ahoy Luitjes



j3lt3
30 januari 2008, 23:30
Ik google wel eens wat rond als ik weer wat te weten wil komen.. En vaak eindig ik dan op dit forum.. :chicken:
En nou leek 't me handig ook de mogelijkheid te hebben om te posten, dus heb ik me eindelijk eens geregistreerd :)

Ik ben dus Jelte, kben 16 jaartjes oud.. Kom uit Oegstgeest (vlaaak bij Leiden).. Kspeel zo bijna 10 jaar klassiek gitaar.. en zo ongeveer een jaartje elektrisch.. Kheb les in allebei.. Kben t grootste deel van de dag druk aan 't oefenen.. vooral elektrisch, daar moet nog heel wat aan gesleuteld worden..

Enneuhh verder hou ik van veel soorten muziek.. Kben alleen allergisch voor boss-metalzones, dubbele bassdrums en schreeuwende mannen die denken dat ze aan het zingen zijn :)
Doe mij maar gewoon iets chillere Rock... beetje Funk, Punk... Rap, beetje Pop misschien... Huh, zei iemand daar nou Red Hot Chili Peppers? :chicken:

Maargoed.. Dat bennik dus

rocker_71
31 januari 2008, 10:51
Welkom.
(En nu weer terug naar Oegstgeest :seriousf:)












(is een boek van Jan Wolkers)

j3lt3
31 januari 2008, 11:19
Hij komt stiekem ook uit oegstgeest :sssh:

Tho
31 januari 2008, 15:29
Kben alleen allergisch voor boss-metalzones, dubbele bassdrums en schreeuwende mannen die denken dat ze aan het zingen zijn :)

Ik vind jou nogal een kortzichtig rotjochie als je zo denigrerend over andermans hobby/passie lult. Ik heet je dan ook niet welkom. Ik hoop voor jou dat dit nog een beetje veranderd

MarkV
31 januari 2008, 16:12
Kben alleen allergisch voor boss-metalzones, dubbele bassdrums en schreeuwende mannen die denken dat ze aan het zingen zijn :)

Goh, dat heb ik nou ook. Helaas zijn er nog geen anti-allergie pilletjes voor. ;)


Ik vind jou nogal een kortzichtig rotjochie als je zo denigrerend over andermans hobby/passie lult. Ik heet je dan ook niet welkom. Ik hoop voor jou dat dit nog een beetje veranderd

Beetje minder kan ook wel. Het zijn voornamelijk meningen, op de schreeuwende mannen die denken dat ze aan het zingen zijn na dan... Ik denk niet dat hij zich denigrerend over andermans hobby/passie wilde uiten, maar meer zijn eigen voorkeur en mening hierover wilde ventileren.

Welkom i.i.g. j3lt3

Tho
31 januari 2008, 17:48
Nee ik vind het gewoon niet normaal. Je komt hier op een gitaristenforum, en hij begint meteen ze zeiken over metal. Sorry maar dit is écht op een denigrerende manier.

Goed j3lt3, ik heet je welkom, maar het respecteren van andere muziekstromingen is wel een must. Er hangen hier een hoop verschillende mensen rond namelijk.

hesse
31 januari 2008, 20:08
Hij komt stiekem ook uit oegstgeest :sssh:
Ik dacht eerder uit Piet Piraat of zo.

Nee, echt welkom. Ik moet oppassen met wat ik zeg, of ze vallen mij straks aan :) , maar er wordt veel gezeverd ze. Niets van aantrekken en er gewoon mee lachen

Tho
31 januari 2008, 20:17
Ik dacht eerder uit Piet Piraat of zo.

Nee, echt welkom. Ik moet oppassen met wat ik zeg, of ze vallen mij straks aan :) , maar er wordt veel gezeverd ze. Niets van aantrekken en er gewoon mee lachen

lucht vooral je hart. Doe nou niet alsof ik een boeman ben ;) Het slaat gewoon nergens op om zo een forum 'binnen te vallen'.

rocker_71
31 januari 2008, 20:50
Joh, rustig. Ik denk niet dat ie het zo kwaad bedoelde.

j3lt3
31 januari 2008, 21:02
Ik vind jou nogal een kortzichtig rotjochie als je zo denigrerend over andermans hobby/passie lult. Ik heet je dan ook niet welkom. Ik hoop voor jou dat dit nog een beetje veranderd

Mooi geformuleerd.. En ook goed dat je net als ik gewoon voor je mening uit komt..
Maar misschien inderdaad een beetje onbeleefd van me om daarmee te openen.. Maar voor alle duidelijkheid ik respecteer iedereen en elke muzieksoort, maar ben niet zo verzot op metal en hardrock en dergelijken.. En misschien komt daar inderdaad ooit nog eens verandering in..

Ik ben vorige maand naar een reeks optredens van beginnende metal-bands geweest.. en ik merkte toch dat het me wat minder aansprak dan andere muziek.. Ik heb ook heel even in een bandje gezeten waarin metal centraal stond.. en dat lag me ook niet helemaal lekker... vandaar

Tho
31 januari 2008, 21:04
Mag ik je dan bij deze hartelijk welkom heten? En let dan voortaan een beetje op hoe je dingen formuleert. Zand er over, en veel plezier op het forum! :)

Als je ooit nog een vraag over metal hebt, kan je die gerust stellen. Er komt wel wat meer bij kijken dan een Boss pedaaltje, en grunten doet men ook niet zomaar ;)

rocker_71
31 januari 2008, 21:07
:hippie:Goed zo jongens! :hippie:

j3lt3
31 januari 2008, 21:09
Mag ik je dan bij deze hartelijk welkom heten?

Nee :cool:

humbucker
31 januari 2008, 22:12
lol,

hij geeft toch maar gewoon zn voorkeur.. nix mis mee in mn ogen, is wsl niet de bedoeling om iemand aan te vallen..

dus chill gewoon man :cooler: je moet je niet direct aangevallen voelen! :hippie:

welkom !!

greetings

Humbucker

Tho
31 januari 2008, 23:37
Is al opgelost cumbucker

@j3lt3: Dat doe ik toch maar ;)

TimmU
31 januari 2008, 23:44
Enneuhh verder hou ik van veel soorten muziek.. Kben alleen allergisch voor boss-metalzones, dubbele bassdrums en schreeuwende mannen die denken dat ze aan het zingen zijn :)

HEUMEU!



welkom?

Ace 1.15.19
1 februari 2008, 04:28
HEUMEU!



welkom?

Wat nou homo? En hoezo niet welkom?

Kijk, die gast die eerst vroeg om z'n haren te stijlen bij OFFTOPIC vond ík misschien raar, maar dit?

Valoosj
1 februari 2008, 11:57
Welkom

En die boss metalzones zijn inderdaad schijtpedalen. Een goede scheur haal je wel uit beter materiaal :rockon:

Jeroen_TRC
1 februari 2008, 15:03
Ik vind jou nogal een kortzichtig rotjochie als je zo denigrerend over andermans hobby/passie lult. Ik heet je dan ook niet welkom. Ik hoop voor jou dat dit nog een beetje veranderd

Tho je bent wel een beetje soft aan het worden hé?
:D

Anyway, ik ben het zeer zeker met de topicstarter eens! :cheerup:
hahahahha

Tho
1 februari 2008, 16:19
Tho je bent wel een beetje soft aan het worden hé?
:D

Anyway, ik ben het zeer zeker met de topicstarter eens! :cheerup:
hahahahha

Jij moet je muil houwe anders trakteer ik je op een paar rossen voor je harses.

Een Metalzone doet het trouwens zéér fijn over het clean kanaal van een Koch Multitone!

:cheerup:

hendrix_appendix
1 februari 2008, 16:24
Wat nou homo? En hoezo niet welkom?

Kijk, die gast die eerst vroeg om z'n haren te stijlen bij OFFTOPIC vond ík misschien raar, maar dit?

Niet zeuren gast.

@Jelte-welkom, en voor jouw informatie; de Boss metalzone is het beste distortionpedaal dat er is volgens een zeer gewaardeerd (oud) forumlid dus die opmerking slaat nergens op.:D

Ace 1.15.19
1 februari 2008, 17:44
Niet zeuren gast.

Er moet niet meteen gezeurd worden met: HEUMEU!!
Waar slaat dat dan op?

MarkV
1 februari 2008, 17:46
Grappig, dit draadje begint echt vol te geraken met mensen die elkaar niet begrijpen :seriousf:

Ace 1.15.19
1 februari 2008, 17:47
Inderdaad. En ja, ik weet dat ik er één van ben :p.

humbucker
2 februari 2008, 11:05
Jij moet je muil houwe anders trakteer ik je op een paar rossen voor je harses.

haha :D

heerlijk dialect !!! :D:D

Tho
2 februari 2008, 11:51
Amersfoort he! De mooiste stad van Nederland! :D

*AcousticGuitarMan*
2 februari 2008, 15:12
Nee ik vind het gewoon niet normaal. Je komt hier op een gitaristenforum, en hij begint meteen ze zeiken over metal. Sorry maar dit is écht op een denigrerende manier.

Goed j3lt3, ik heet je welkom, maar het respecteren van andere muziekstromingen is wel een must. Er hangen hier een hoop verschillende mensen rond namelijk.
Hij zegt alleen dat hij metal niet leuk vind en dat zegt hij hier tijdens het voorstellen zodat je iets over de muziek weet die hij leuk vindt. :roll:

Tho
2 februari 2008, 15:16
Hij zegt alleen dat hij metal niet leuk vind en dat zegt hij hier tijdens het voorstellen zodat je iets over de muziek weet die hij leuk vindt. :roll:

wil jij in GODSNAAM je waffel dichthouden? :eek: We zijn er over klaar en dan kom jij nog even stoken. Daarbij maakt het een hoop uit hoe je dingen brengt.

*AcousticGuitarMan*
2 februari 2008, 15:35
wil jij in GODSNAAM je waffel dichthouden? :eek: We zijn er over klaar en dan kom jij nog even stoken. Daarbij maakt het een hoop uit hoe je dingen brengt.

Sorry, mijn fout. Ik had de andere berichten nog niet gelezen. En hij zij gewoon hoe niet leuk hij het vond.

j3lt3
2 februari 2008, 17:45
Ach joh.. altijd gezellig, een beetje ophef ;)

Tess-a
15 februari 2010, 23:07
Jelteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee