PDA

View Full Version : Jullie ervaring met de cort kx1 (katana)



ThOomii
30 januari 2008, 13:43
Hey,

Ik heb een cort kx1 gekocht (449,00) PRIMA gitaar speelt/klinkt echt super.
Maar ik ben nog een beginner dus ik zie een hoop dingen die misschien minder zijn aan een gitaar niet, dus ik wilde graag jullie ervaring weten over deze gitaar... :speed:

Ook de negatieve dingen/minpunten...


Bedankt voor jullie reacties...


hier wat foto's


http://www.senkop.com.tr/images/urun/kx1_l.jpg

http://img318.imageshack.us/img318/8137/partedetraslb3.jpg

http://img120.imageshack.us/img120/418/dsc00263sc4.jpg

paulusdeBKB
30 januari 2008, 13:48
Wat????!!! HEB JE EEN CORT GEKOCHT?! O NEE HE, dat had je dus echt niet moeten doen! Ik heb er nu verschillende in mijn handen gehad en ze zijn allemaal hun geld niet waard. Slecht afgewerkt, lelijk en ze stinken. Dan was .... (vul hier een willekeurig merk in) een veel betere keuze geweest, die verkopen ook gitaren in deze prijsklasse.

Misschien kun je, als je snel bent, je gitaar nog omruilen voor een andere?



geintje

ThOomii
30 januari 2008, 14:10
hahah Relaxed,

ja ik rook al zo iets maar ik kon het niet plaatsen...
en ik dacht dat die scheef gelakte body zo hoorde.. Hij is ook krom maar dat hoord toch dat zei die verkoper.

Hij (de verkoper) was ook mega blij toen ik de gitaar gekocht had, maar ik dacht dat hij blij was voor mij..

Net gebeld Maar kan niet meer ruilen, hij wilde er 50,00 euro voor terug geven. dus dat heb ik gedaan.

nu heb ik een grx40 gekocht voor 350,00

BETERE KEUS?


Okeej NExt...



geintje

Terence
30 januari 2008, 15:09
Ik heb zelf ook een Cort kx1. Heerlijke gitaar om op te spelen. Ik weet niet hoe de orginele elementen klinken, toen ik die van mij kocht zaten er al emg's in. Goede gitaar hoor! en niet alleen voor een beginner.

ThOomii
30 januari 2008, 15:21
Orginele elementen zijn PRIMA.. zowel clean als lekker scheuren is NICE om te horen...