PDA

View Full Version : (no spam) Waarde Ibanez RG760



Tonton
29 januari 2008, 16:32
Nogmaals dan, ik was waarschijnlijk wat onduidelijk in vorig topic
Ik probeer hem niet te verkopen hier en jullie te spammen maar een collega wil hem graag overnemen.

Nu probeer ik een eerlijke prijs te zetten maar kan geen goed vergelijk vinden op marktplaats of gitaarmarkt, ik hoopte dat hier iemand er een uitgesproken mening over had... that's all

5 serie is wel volop aanwezig zo rond de 400e
zoals eerder gezegd hij is echt wel goed slag beter dan die 5 serie naar mijn mening dus ik gok zo'n 500 / 600 ??

Dus merci als iemand me wat op weg kan helpen!

jw009
29 januari 2008, 16:44
60% van de nieuw prijs is wel redelijk normaal.

urezna
30 januari 2008, 08:14
in welk opzicht is-ie beter dan de 500/600 serie?

Kaboemba
30 januari 2008, 12:00
60% van de nieuw prijs is wel redelijk normaal.

Waar dat toch vandaan komt ? ik lees het hier steeds weer, 60% van de nieuw prijs kan geen standaard antwoord zijn.
Het hangt nogal af van hoe oud dat ding is, hoe de staat is en hoe gezocht enz enz.

AART
30 januari 2008, 12:10
Waar dat toch vandaan komt ? ik lees het hier steeds weer, 60% van de nieuw prijs kan geen standaard antwoord zijn.
Het hangt nogal af van hoe oud dat ding is, hoe de staat is en hoe gezocht enz enz.

+1

Maar de waarde is ongeveer hetzelfde als de 5 series. Rond de 400 afhankelijk van de staat.

jw009
30 januari 2008, 12:10
Waar dat toch vandaan komt ? ik lees het hier steeds weer, 60% van de nieuw prijs kan geen standaard antwoord zijn.
Het hangt nogal af van hoe oud dat ding is, hoe de staat is en hoe gezocht enz enz.


Ja tuurlijk, maar het is bedoeld als een indicatie.