PDA

View Full Version : Woei, Bogner 2 x 12 aan de collectie toegevoegd!



Nielsje
29 januari 2008, 16:11
Zo, ik wilde d'r altijd al eentje, en nu heb ik hem ook! Heb ze in het verleden een paar keer gehoord, en was behoorlijk onder de indruk. (V30's, greenbacks)

Vind de nieuwwaarde van die krengen nog steeds te veel, maar 2e hands is het redelijk te doen (alhoewel..).

Ik heb nog geen foto's, maar ik ben op het moment wel tevreden mee.
Nee, het is nog niet optimaal. Ik heb hem trouwens gescoord met G12-65's Herritage speakers, en bij hem thuis klonk het fenomenaal (wel met eigen versterker en gitaar). Hier op m'n studenten hok klinkt het toch niet helemaal zoals ik het wil. Het is trouwens een 3/4 gesloten kast. Clean is het erg mooi en gebalanceerd, maar met m'n drive pedalen klinkt het gewoon af en toe te schel (speel voornamelijk strat). Ik heb er een stuk multiplex bij, zodat ik er een gesloten back van kan maken.

In m'n andere kast heb ik een beamblocker zitten, en dat mis je toch ineens! Toch maar weer 2 blockers scoren..
Ben ook naarstig op zoek naar een mooie flightcase, want zo gaat hij natuurlijk niet mee op 'tournee'. Ben benieuwd wat Jeroen van de keeskompanie me aanbiedt.

Morgen komen Hans en Lex hem beluisteren. Als er mensen zijn die wat info willen, dan hoor ik het wel. Foto's zal ik vanavond wel even maken.

Kim Wilson
29 januari 2008, 16:13
Mooi man! Ik ben erg benieuwd. Wat voor amp staat erop?

Nielsje
29 januari 2008, 16:17
Niet handig :)

Een Marshall dsl 100, of eventueel een Londoncity monster.

Kim Wilson
29 januari 2008, 16:20
Niet handig? :dontgeti:

Die DSL, die wil ik weleens horen i.c.m. mijn Tele. En die LC ken ik niet, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Wordt een leuk middagje. :)

Nielsje
29 januari 2008, 16:22
Niet handig om het er niet bij te zetten :)
Pas op, de LC is niet stock, en is nog niet helemaal optimaal, maar vervelend is het zeker niet :)

Mitch
29 januari 2008, 19:59
Gefeliciteerd ! Mooie speakers ook , ben benieuwd hoe het klinkt.

Mr.Bluesbreaker
29 januari 2008, 20:04
Tof Niels! Ook met zo'n heerlijk bruin speakerdoek? Join the club!
Speel je wel eens in Grunn met die band?

JohnLord
29 januari 2008, 20:26
Gefeliciteerd man!!

Nielsje
30 januari 2008, 02:00
Het is inderdaad de 2 x 12 met dat fijne bruine doek.
Trouwens Eric, als je nog een plek weet voor ons om te giggen in Grunn, laat me weten! Wellicht ga ik ergens op een of ander studenten feest spelen in Grunn (had het erover met m'n oud-huisgenoot), maar even kijken of dat kosten technisch interessant is. Heb jij de bogner gecased Eric?

Mitch, als je morgen tijd hebt -> mini-meeting om 13:00 bij mij ;)

Ben al ff op zoek geweest naar flightcases, maar goedkoop wordt het niet, maar wil d'r wel een, dat is zo'n investering wel waard..

Lexvandoef
30 januari 2008, 02:17
Cool! Ik zal kijken of ik mijn les paul ff mee kan nemen :satisfie:

Ik heb trouwens vandaag toch een vette amp getest, I'm in love!!!!! :hippie:

JeroenSchaaf
30 januari 2008, 07:16
Gefeliciteerd met de Bogner! :)

@ Lex , welke amp?

Lexvandoef
30 januari 2008, 09:11
Gefeliciteerd met de Bogner! :)

@ Lex , welke amp?


Een hook :D

(Mijn portemonnee hates me :seriousf:)

Mitch
30 januari 2008, 10:59
Mitch, als je morgen tijd hebt -> mini-meeting om 13:00 bij mij ;)

Crap ! Ik ben normaal gesproken vrij op woensdag maar ik heb nu iemand die in een revalidatieproces zit die ik iedere dag wil zien. En die is dus om 13u ingepland en ik moet nog wat andere dingen doen.... hoe lang ben je bezig ?

Mr.Bluesbreaker
30 januari 2008, 11:04
Ik heb er een case omheen, gelukkig kon ik mijn 4*12 met passende case en al overnemen voor 800 (!) want nieuw staat zo'n 2*2 OS hier al voor 865 oid.

Ben zelf ook druk om te kijken waar ik kan giggen in Groningen met mijn band, punt is dat we met 9 man zijn dus podium-en kostentechnisch op weinig plaatsen terecht kunnen. Je moet het inderdaad van de commissie kringetjes hebben op studentenfeesten, gala's etc. Of wellicht in het Pakhuis, daar kun je wel terecht alhoewel het niet groot is.

Nielsje
30 januari 2008, 11:45
Crap ! Ik ben normaal gesproken vrij op woensdag maar ik heb nu iemand die in een revalidatieproces zit die ik iedere dag wil zien. En die is dus om 13u ingepland en ik moet nog wat andere dingen doen.... hoe lang ben je bezig ?

Weet ik eerlijk gezegd niet. Hans heeft niet de hele dag, (hij moet nog terug naar het noorden) maar ik denk zeker wel tot een uur of 15:00, misschien 16:00?

Ligt eraan hoe snel ze me beginnen te vervelen :D

Kim Wilson
30 januari 2008, 11:54
Ik wil voor 15:00 wel weer in de auto zitten, dus zo lang gaat het niet duren, helaas...

Lexvandoef
30 januari 2008, 12:19
mooi, want ik moet, hoe huiselijk, nog een oven gaan kopen vanmiddag :satisfie: