PDA

View Full Version : Crazy Lovers - RKMProject



rickert
29 januari 2008, 15:17
Jaja, De namen zijn altijd lame bij mij. Vandaag weer een paar uur aan het kloten geweest, en dit is het resultaat:

Crazy Lovers, begint met afspelen op mijn MySpace (http://www.myspace.com/rkmproject)

Met de Gretsch en de Tele opgenomen met de Toneport UX2 en mijn laptopje. Verder wat sampleshizzle met fruityloops en Adobe Audition zitten klooien!

Grz. Rick

Ibanez666
29 januari 2008, 15:36
Ik vind het slagje wat overheersend, vooral 1 noot die steeds terug komt.

rickert
29 januari 2008, 15:40
Da's de Gretsch, die overrulled nou eenmaal alles!:D

Op de koptelefoon viel het wel mee, vaag is dat.

Ibanez666
29 januari 2008, 15:44
Misschien ligt het wel aan mijn speakers, maar dat neemt niet weg dat die ene noot echt veel harder is dan de rest van je slag en dat leid een beetje af van de melodie

rickert
29 januari 2008, 15:48
Ja da's de open noot denkik. Mja, ik ben een lul, ik heb niets opgeslagen. Alleen de .wav en de .mp3. Mijn oude laptopje heeft niet genoeg geheugen om alles steeds op te slaan. Word tijd voor die fokkin macbook.

Ibanez666
29 januari 2008, 16:03
Ja da's de open noot denkik. Mja, ik ben een lul, ik heb niets opgeslagen. Alleen de .wav en de .mp3. Mijn oude laptopje heeft niet genoeg geheugen om alles steeds op te slaan. Word tijd voor die fokkin macbook.


wow niet genoeg geheugen om dat op te slaan? Tijd voor een nieuwe ja, of een extern drijfje, kost ook niet zoveel meer tegenwoordig

rickert
29 januari 2008, 16:04
Nieuwe is leuker! En dan koop ik 'n mac. HA.

Riky
29 januari 2008, 18:07
wow niet genoeg geheugen om dat op te slaan? Tijd voor een nieuwe ja, of een extern drijfje, kost ook niet zoveel meer tegenwoordig


Nieuwe is leuker! En dan koop ik 'n mac. HA.

nieuwe externe hardeschijf kan ook nog... en leuk, en goedkoop





EDIT: ik vind je nummertjes van je space lekker klinken:)

Ibanez666
29 januari 2008, 18:15
nieuwe externe hardeschijf kan ook nog... en leuk, en goedkoop

dat zei ik toch? Tenminste dat bedoelde ik :-)

rickert
29 januari 2008, 18:20
nieuwe externe hardeschijf kan ook nog... en leuk, en goedkoop





EDIT: ik vind je nummertjes van je space lekker klinken:)
Thanks man!

Ja maar nieuwe laptop is leuker. Deze pleurt van ellende uit elkaar. En nu weer over muziek lullen!