PDA

View Full Version : Oplichter



stonerdaf
28 januari 2008, 12:54
Beste forumleden,

onderstaand mailtje kreeg ik zonet in mijn mailbox.

"Beste gitaarmaten (zo zijn jullie in m'n mailbox genoemd),

eind vorig jaar heb in aan genoemde persoon een Vester Custom (actieve gitaar) en een H&K versterker van 40W verkocht.
de man was duidelijk 'niet in vorm' en vroeg me te mogen betalen als hij zijn eindejaarspremie ontvangen had (beiden samen voor 200€).
ik heb dat toen toegezegd.

Tot vorige week ontving ik niets, en dus heb ik hem een briefje in de bus gedropt om na te vragen wat de zaak vertraagde. Daarop heb ik geen antwoord, en z'n vroeger email adres wordt ge'bounced'

ik ben niet van plan hier een advocaat op te zetten - zijn meer kosten dan wat het kan opbrengen - maar omdat de kerel geen enkel antwoord geeft neem ik aan dat het niet z'n bedoeling is te betalen, en dus vind ik dat ik jullie voor deze jongeman moet waarschuwen.
Het is de eerste keer dat me zoiets in het gitaarmidden gebeurt, normaal zijn dat allemaal eerlijke mensen...

de man heet

*mod-edit*
via Infobel en Google niet te vinden, ook geen telefoon

als iemand hier iets kan aan doen, graag, maar lig er niet van wakker. Hou alleen in het achterhoofd dat deze jongen niet direct je beste contact is.

beste groeten,

Don"


Mocht iemand deze man kennen, dan hoor ik het graag.

Riky
28 januari 2008, 13:08
Ik ben geen voorstander van: wel mee nemen maar niet betalen.. Helemaal niet als ik de persoon niet ken..

Maar dat is natuurlijk altijd het wijze woordje achteraf..



Spijtig dat mensen zich niet aan afspraken houden. Snap niet dat een dief blij kan zijn met zijn of haar gestolen goederen...


Veel suc6 ermee! Hoop voor je dat de man als nog gaat betalen!
200,- kun je toch best leuke dingen voor doen!

stonerdaf
28 januari 2008, 13:20
Is van een "vriend", dus gelukkig ben ik niet de gedupeerde.