PDA

View Full Version : Bandleden gezocht amsterdam!



Leon_amsterdam
28 januari 2008, 01:51
Haydiho!

Wij (drummer en gitarist) zoeken een bassist en gitarist/zanger(es) om een beginnende band te vormen. In de eerste plaats spelen we covers (indie, altenative, poprock, dat soort dingetjes) ..

Graag in amsterdam..

Tot snel, Gr. Leon en Kamiel

rosierooibos
29 januari 2008, 23:51
Hi!

Ik ben een zangeres en heb heel veel zin om weer eens met een bandje te zingen. Heb enige ervaring, in allerlei genres en in allerlei formaties, maar dat is alweer een tijdje geleden...Ik ben 25, student, en heb vooral veel covers gezongen. Bijvoorbeeld: Anouk, Skunk Anansie, Alanis Morrisette, Eryka Baduh, Jill Scott, Joss Stone, U2, the Police, Melissa Etheridge, popnummertjes, en Jazz standards uit The Real Book.
Kunnen jullie iets meer vertellen over jullie plannen? Wat voor bandformatie, hoeveel, waar en wanneer oefenen, toekomstplannen, muzieksmaak etc??

Ben benieuwd!
Groetjes Roos

Leon_amsterdam
3 februari 2008, 21:12
Dag roos,

Bedankt voor je reactie, ik zal iets meer van onze (vage) plannen uit de doeken doen.. :)
We zijn allebei student in amsterdam en beiden 23. Kamiel heeft eerder gedrumd in een coverband waarmee hij ook optrad. Ik speel gitaar maar heb niet eerder in een band gezeten.
We zoeken naast een zanger(es) nog in ieder geval een bassist en liefst nog een gitarist om de basis compleet te hebben. Die hebben we nog niet dus als je zelf iemand aan wil dragen kan dat natuurlijk..
We hebben nog geen vast repertoir voor ogen en dat moet ik ook nog even overleggen met kamiel, maar zoek het in de richting van de (indie-)rock, popmuziek. In de eerste plaats wat lekker speelbare nummers en kijken of het werkt (van wat je noemde denk ik in de eerste plaats aan anouk, the police, u2).
Om te beginnen kunnen we een oefenruimte huren in the jam (haarlemmerstraat) en een keer per week oefenen, later misschien meer. Als we een leuk repertoir hebben is het wel de bedoeling op te treden.. :)

Zoals je merkt zijn de plannen nog niet rond en zoeken we ook nog een bassist en gitarist. We zijn in principe niet ontzettend ambitieus, het gaat ons vooral om de lol. Leuk dat je interesse hebt! Laten we nog even mailen.

Groeten Leon
Mail: leonard.veer@student.uva.nl