PDA

View Full Version : total guitar turnhout



thekid
27 januari 2008, 19:31
hey

Dit is een voor de turnhouters waar kan ik ergens het magazine total guitar kopen.

Thunders1988
27 januari 2008, 20:05
Ge kunt het in de warande gebundelt (per 5 issues) uitlenen...
Verder kunt ge het kopen in videoland, aan de nief kaai. :)

Brent Ray Vaughan
27 januari 2008, 21:03
Mocht je ooit in het prachtige :) Hoogstraten komen: krantenwinkel naast de kerk verkoopt het ook...

Thunders1988
27 januari 2008, 21:09
Hey!

Daar heb ik nog op school gezeten :) daar ging ik t inderdaad ook wel eens halen... En thekid zit daar ook als ik me niet vergis?

thekid
27 januari 2008, 21:39
jep ik ga daar naar school maar morgen vrijaf en ik kan niet wachten :p

hesse
28 januari 2008, 08:15
Turnhoutenaren* :hippie:
En idd, ga ze gewoon in de warande halen, het kost te veel anders naar wat het waard is. Of ga gewoon es in de warande zitten en de interessante dingen doornemen.

hendrix2
28 januari 2008, 14:09
Meeste krantenwinkeltjes hebben het normaal wel. Maar meestal in zeer beperkte oplage (1 of 2 exemplaren). Er rap bijzijn is dus aan te raden.

Zamalan
28 januari 2008, 15:14
Ik heb het hier in belgie nog nergens zien liggen in de gewonen krantenwinkel :(
maar in International Magazine Store (http://www.imstijdschriften.be/ ) hebben ze vanalles, waaronder een stuk of 10 guitar magazines. Daar heb ik ook de laatste Total Guitar gekocht, het kostte wel 11 euro of zo :(

thekid
28 januari 2008, 15:59
ik heb hem gekocht en ik vind hem dik tege vallen ik kocht hem omdat er backings bij zaten maar das ook gene vette. Weet iemand mss waar ik backingtracks kan vinden niet van bestaande nummers

Thunders1988
29 januari 2008, 15:13
Tja, ik kijk altijd naar de cover ofdat er wa bij zit naar mn goesting... en t is al heel lang geleden dat ik er nog eentje kocht... dat verklaart...

maar backing tracks van onbestaande nummers :???:
dunno

wijze raad: eerst kijken voor ge koopt :D

Zamalan
29 januari 2008, 15:24
ik heb hem gekocht en ik vind hem dik tege vallen ik kocht hem omdat er backings bij zaten maar das ook gene vette. Weet iemand mss waar ik backingtracks kan vinden niet van bestaande nummers

In mijn zoektocht naar een flash metronoom kwam ik er eens eentje tegen die naast tikjes en bipjes ook drums kon spelen op de gewenste bpm. Misschien is dat wat voor je?
Ik zou de link zoeken maar ik zit op mijn werk en flash is hier geblokkeerd. Ik kan vanavond wel eens kijken maar als je op google zoekt op "flash metronome" dan staat hij zeker bij de bovenste :).