PDA

View Full Version : Ocean Between in Schagen 15/03



Tankman
27 januari 2008, 17:59
Mijn band Ocean Between gaat 15 maart in het Trapman Comlex in Schagen optreden. We spelen een set van ruim een uur van grotendeels eigen werk, met wat covers dertussen. Entree is 2 euro. Er is Heineken op de tap voor 1,50.

Deuren openen om 8 uur. Als je komt help je Trapman wat omzet te draaien om open te mogen blijven. Dus hoe meer je zuipt, hoe meer je helpt!

www.myspace.com/oceanbetween

Tankman
22 februari 2008, 21:21
Nou...bedankt voor de interesse.... :angry:

JER00N
22 februari 2008, 21:46
Klinkt wel leuk dat nummer op myspace :) Helaas is Schagen voor mij een beetje uit de richting.

Tankman
25 februari 2008, 16:58
Nou iig bedankt dat je de tijd hebt genomen om het even te checken en te luisteren naar ons nummer. Binnenkort nieuwe nummers op de myspace. We zijn hard aan het werk met opnames. :rockon:

F*R*E*A*K
26 februari 2008, 12:40
Trapman? Vet.
Ik kom mischien wel ff kijken, het is voor mij toch dichtbij.
Voor het laatst in juni geweest, en toen was er sprake van dat het dicht ging.

Tankman
26 februari 2008, 19:47
Het gaat waarschijnlijk over een maand of 2 uiteindelijk toch dicht. Ze gaan het gebouw slopen, dus wij gaan Trapman letterlijk plat spelen.

Tankman
9 maart 2008, 23:16
Het komt steeds dichterbij. Komende zaterdag is het zover en dan gaan we Trapman helemaal platspelen. Letterlijk ook, omdat het pand gesloopt wordt over een maandje of 2. Heb er echt zin in. Kan niet wachten!

Kaïn
10 maart 2008, 10:54
Het komt steeds dichterbij. Komende zaterdag is het zover en dan gaan we Trapman helemaal platspelen. Letterlijk ook, omdat het pand gesloopt wordt over een maandje of 2. Heb er echt zin in. Kan niet wachten!
Succes jong ;) Jammer dat er weer een podium tegen de vlakte gaat. Zonde.

Tankman
10 maart 2008, 21:49
Mja..idd zonde. Het is een mooie (ietwat verwaarloosde, maar toch mooie) ruimte, met een redelijk groot podium en relaxde sfeer. Er is zelfs een backstage ruimte en een apparte kleedkamer.

Ik moet wel toegeven dat het heel goed geregeld is daar, met officiele contracten, verzekering en we krijgen ons eigen prive koffiejuffrouw. :cooler:

Keesz
11 maart 2008, 10:20
denk ook dat het morgen paasvee is in schagen, en dat iedereen denk ik zn portomonee even laat rusten :p

veel succes iig

Tankman
11 maart 2008, 22:59
Morgen is idd paasvee...maar bier is cheap in Trapman en entree is maar 2 euro. Denk wel dat velen het ervoor over hebben om even van 2 bands te komen genieten.

Tankman
15 maart 2008, 00:47
Iedereen die vandaag in Atlantis Poppodium in Alkmaar was en Van Katoen, maar vooral het voorprogramma Dirty Chocolate Pants heeft gezien, en zin heeft om DCP en nog meer goede muziek weer LIVE te zien..MORGEN IS DE GROTE DAG! Ocean Between featuring special guest Dirty Chocolate Pants in Trapman Schagen! De zaal moet vol!