PDA

View Full Version : 11 maart Chimaira, Maroon en The Sorrow @ Melkweg A'dam.



MetalPunk
27 januari 2008, 11:52
De Amerikaanse metalcore band Chimaira, de Duitse straight edge metalcore groep Maroon en Oostenrijkse metalcore band The Sorrow zullen naar Nederland komen. De drie zullen op 11 maart een optreden geven in de Amsterdamse Melkweg.

Informatie over de vvk prijs en/of datum is bij ons (nog) niet bekend.

Bron: Podiuminfo.nl


Ik ga dus zeker heen, het voorprogramma ken ik niet maar chimaira zal zeker de moeite waard wezen.

Metal Chick
29 januari 2008, 09:40
Gaaf!

Ik heb Chimaira vorig jaar live gezien tijdens Rock Im Park en wil ze graag nog een keer zien.

Maroon ken ik ook niet, maar The Sorrow wel. Ik ben een grote fan van ze en zou zelfs alleen voor hen naar een concert gaan. Ze stonden vorig jaar ook in het voorprogramma van DevilDriver.

Dus ik ben van de partij! :rockon:

TimmU
29 januari 2008, 10:29
Tof! ik ben er ook. Chimaira is wreed.

@Metal Chick , dubbelpost!?

Metal Chick
29 januari 2008, 12:53
Ik zag net op de site van de Melkweg dat de VVK morgen (30 januari) start en dat de prijs per kaartje EUR 20,= is.

En TimmU...dubbelpost?

MetalPunk
29 januari 2008, 15:47
Ik zag net op de site van de Melkweg dat de VVK morgen (30 januari) start en dat de prijs per kaartje EUR 20,= is.

En TimmU...dubbelpost?


yup yup, 20 euri's voor 3 bandjes waaronder een erge goeie vind ik nog wel redelijk eerlijk gezegd.

Met het voorprogramma ben ik niet bekend, je zei dat je the sorrow kon.. Ist wat?

Metal Chick
30 januari 2008, 13:14
@MetalPunk: The Sorrow is een metalcore band uit Oostenrijk die afgelopen jaar hun eerste album uitgebracht hebben (Blessings From A Blackened Sky). Ik heb ze ontdekt via Aardschok radio en DevilDriver voor wie ze vorig jaar support act waren. Kijk hier: www.myspace.com/thesorrowmetal

Ik heb net mijn kaartje voor Chimaira, Maroon en The Sorrow gehaald. Yippie!

Metal Chick
11 maart 2008, 10:42
Wie gaan er vanavond allemaal?

Hardguitar
11 maart 2008, 16:06
Shit shit shit, jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien :mad:

Had Chimaira graag een keer live gezien :(


Voor de mensen die gaan veel plezier!

MetalPunk
12 maart 2008, 10:43
Wie gaan er vanavond allemaal?

En? wat vond je dr van??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van het voorprogramma het eerste bandje het best vond. The sorrow was wel oke, maar het publiek ging er ook niet echt hard op, Maroon was ook ongelooflijk vet alleen ik vond die kale gitarist met dat baardje zo goed van die eerste band dat de rest al een beetje in het niets viel bij mij :p

En chimaira.. damn, wat goed he. Alleen zonde van het einde, de bas stond zo hard dat ik geeneens meer de gitaar goed kon horen... zonde, zonde.

Metal Chick
12 maart 2008, 14:05
En? wat vond je dr van??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van het voorprogramma het eerste bandje het best vond. The sorrow was wel oke, maar het publiek ging er ook niet echt hard op, Maroon was ook ongelooflijk vet alleen ik vond die kale gitarist met dat baardje zo goed van die eerste band dat de rest al een beetje in het niets viel bij mij :p

En chimaira.. damn, wat goed he. Alleen zonde van het einde, de bas stond zo hard dat ik geeneens meer de gitaar goed kon horen... zonde, zonde.

Die eerste band was inderdaad erg goed. Ik moest zo lachen toen ik die kale gistarist zag headbangen met alleen zijn baard. Of moet ik het nu baardbangen noemen? 8-)

The Sorrow vond ik minder goed spelen dan toen bij Devildriver. Hun geluid viel een beetje tegen, maar ik ben al fan van ze, dus vergeef ik het ze. :satisfie:

Maroon was een leuke verrassing. Ik kende ze helemaal niet. Ik moest wel lachen toen die zanger begon en niet doorhad dat zijn microfoon het niet deed.

En ja, Chimaira...Geweldig geluid, geweldige muzikanten en geweldige muziek. Enige minpuntje vond ik de duur van hun optreden. Een uur vind ik een beetje kort. Van mij hadden ze Maroon wel mogen ruilen tegen meer speeltijd voor Chimaira. Misschien krijgen we nog een herkansing op Fields (zeg ik hoopvol)?

Ik heb een aantal goede foto's genomen gisteravond, omdat ik vrij ver vooraan stond. Ik zal ze van het weekend even posten (mocht je interesse hebben).

MetalPunk
13 maart 2008, 16:11
Die eerste band was inderdaad erg goed. Ik moest zo lachen toen ik die kale gistarist zag headbangen met alleen zijn baard. Of moet ik het nu baardbangen noemen? 8-)

The Sorrow vond ik minder goed spelen dan toen bij Devildriver. Hun geluid viel een beetje tegen, maar ik ben al fan van ze, dus vergeef ik het ze. :satisfie:

Maroon was een leuke verrassing. Ik kende ze helemaal niet. Ik moest wel lachen toen die zanger begon en niet doorhad dat zijn microfoon het niet deed.

En ja, Chimaira...Geweldig geluid, geweldige muzikanten en geweldige muziek. Enige minpuntje vond ik de duur van hun optreden. Een uur vind ik een beetje kort. Van mij hadden ze Maroon wel mogen ruilen tegen meer speeltijd voor Chimaira. Misschien krijgen we nog een herkansing op Fields (zeg ik hoopvol)?

Ik heb een aantal goede foto's genomen gisteravond, omdat ik vrij ver vooraan stond. Ik zal ze van het weekend even posten (mocht je interesse hebben).

+1 on the comment. Ze hadden inderdaad wel wat langer mogen spelen ja, die herkansing op fields zou wel aangenaam wezen. Kheb ze in 2005 ook al gecheckt op fields, dus duimen dat ze nu ook komen! En heel stiekem hoop ik ook op Killswitch, maja kleine kans.
Jaa graag, ik heb zelf geen foto's kunnen maken want mijn telefoon was zomaar leeg terwijl ik hem toch echt heb opgeladen die dag, magoed.

el loco
13 maart 2008, 19:50
Vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Ben wel fan van Chimaira, maar ze speelden wel superonstrak! De techniek van beide gitaristen maken gelukkig weer een hoop goed, erg vet om te zien.

The Sorrow was trouwens ook leuk, kende ze niet. Maroon ook niet, maar na dinsdag hou ik dat zo. Vond het ergens tussen bagger en compleet kut inhangen...