PDA

View Full Version : bandit 112 + BOSS ME50?



k3nny
26 januari 2008, 23:10
Beste mensen, na een tijd spelen op mijn peavey bandit 112 ben ik niet echt meer tevreden over de distortion. Ik zou graag eens iets anders willen en daarom wou ik eens een Boss ME50 aanschaffen. Nu was mijn vraag: Is dit wel ok op deze versterker? veel mensen vinden deze versterker niet zo goed, kan deze speaker de Boss ME50 aan? Natuurlijk ga ik eerst testen maar zou graag eens horen wat het volgens jullie geeft.

Rude Perception
27 januari 2008, 02:04
kan deze speaker de Boss ME50 aan?
Wat bedoel je daar in godsnaam mee? Hoe zou de speaker kapot moeten gaan van een effectpedaal?

flyswatter
27 januari 2008, 13:02
Als je alleen de distortion uit een pedaal wilt halen, ben je volgens mij beter af met een gewoon distortionpedaal ipv een multi-effect. Meestal goedkoper en betere oplossing voor je probleem. Als je meer effecten wil is die Boss misschien wel iets voor je, gewoon gaan testen dan. Alleen jij kan bepalen of die goed genoeg klinkt voor jou. En néé, je versterker gaat er niet kapot van... :satisfie:

Swan
27 januari 2008, 15:48
de distortions in de ME50 zijn niet al te goed

SonofDestiny
29 januari 2008, 11:55
Ik heb de Boss ME-50 gehad en je kan de distortion alleen voor volumestandje 1 gebruiken. Daarna valt het uit elkaar.