PDA

View Full Version : Korg Toneworks AX1G



Frenky
26 januari 2008, 15:44
heey,
ik kan dit pedaal van iemand vrij goedkoop kopen,
alleen is dit een goed pedaal?
zijn er mensen met ervaring met dit pedaal?
en zou die eventueel ook op mijn bas aangesloten kunnen worden? er is ook een basversie van, de ax1b maar die heeft niet echt andere specificaties ofzo.

Ralf90
26 januari 2008, 17:45
hey frenky,
ik had ooit een AX100G. zat een redelijk goed geluid in maar ook een hoop andere zooi. van de AX1G zal ik niet al te veel verwachten qua kwaliteit, vaak plastic omhuizing enzo. niet barstens slecht hoor. als je hem voor heel weinig kan krijgen is het wel leuk om hem een keer te proberen.

Frenky
26 januari 2008, 20:36
wat is eigenlijk het verschil in de basversie en de gitaarversie? want t is toch gewoon een vervorming van toon wat eigenlijk bij lage tonen gewoon het zelfde werkt?

Rude Perception
26 januari 2008, 20:39
Ik heb zo'n bakkie. Leuk voor erbij, om heel mobiel heel veel geluidjes te hebben. Geen echt overtuigende geluiden. Dat plastic bakkie is trouwens wel stevig en kan ook tegen een flinke sloot bier.

Akkoord
11 augustus 2013, 14:11
Hmmm,.... al een :dontgeti: erg oud bericht. Maar ik heb zo'n ding ,......... heeft er iemand een NederlandsTalige gebruiksaanwijzing? ( ik heb alleen schoolengels uit 1418 en toen waren er nog geen woorden als... afijn nederlands leest gemakkelijker.... :chicken: