PDA

View Full Version : Maar eventjes voorstellen dan...



Maus B.
26 januari 2008, 14:45
Na al her en der wat gelezen te hebben op het forum, heb ik me toch maar geregistreerd.

Zal dan maar even kort wat vertellen over mijzelf:

Op 't moment ben ik 20 jaar, en zo lang heet ik dus ook al Maurice.
Er zijn een paar dingen waar ik echt helemaal leip van ben, en dat zijn motoren, auto's en muziek. En door een vader die ook van veel verschillende soort muziek houdt (alhoewel, sommige muziek van tegenwoordig is niet zijn ding), hou ik nu ook van heel veel verschillende soorten muziek. Van Mahler tot Michael Jackson tot Van Morrison tot Led Zeppelin tot Disturbed tot Foo Fighters, om maar eens een paar namen te noemen.
Shit zoals 'jumpstyle' daarentegen... Niet mijn ding ;)
Maar door mijn vader ken ik nu veel muzikanten en muziek, waar veel mensen van mijn leeftijd nog nooit van gehoord hebben, en stiekem ben ik daar best blij om :cooler:

Door mijn liefde voor muziek ben ik toen ik een jaar of 16 was, begonnen met gitaar spelen. Zoals vele anderen begon ik op een nylonsnarige akoustische gitaar, en na een paar maandjes zelf pielen, mocht ik op gitaarles.
Al snel kwam ik erachter dat ik toch veel liever een eletrische gitaar wilde.
Dus na een tijdje sparen, had ik genoeg geld om een Epiphone G400 HC mee naar huis te mogen nemen, in combinatie met een 15 watt Vox versterkertje.
Lekker scheuren dus! :rockon:
Ondertussen kreeg ik het steeds drukker met school, en kon ik steeds minder spelen. En door wat andere minder leuke crap, ben ik al na ongeveer een jaartje, gestopt met gitaarles. Zelf thuis was ik af en toe nog wel eens bezig, maar ook dit kwam langzaam tot stilstand.

Inmiddels heb ik sinds vorig jaar mijn Havo diploma behaald, en ben ik sinds een maandje of 3 ook weer serieus gitaar aan het spelen. Eigenlijk speel ik elke dag wel, en samen met wat andere vrienden duik ik nu regelmatig de oefentuimte in, om wat te jammen, en om een poging te doen tot het schrijven van onze eigen nummers.
Er staan ook nog wat centjes op mijn rekening, en zodoende komt er binnekort waarschijnlijk een echte Gibson mee naar huis, en ga ik ook weer beginnen met gitaarles.

Noujah, dat was 't wel zo'n beetje denk ik...

See ya!

Mr.Fingers
26 januari 2008, 16:16
welkom!!!!