PDA

View Full Version : Hi there



GravyTrain
26 januari 2008, 13:40
Ik ben Remco, ik kijk al een tijdje als gast rond hier en ik dacht laat ik me eens registreren voor het geval ik een keer iets te melden heb.

Ik ben 32 jaar, speel vanaf mijn 16e.
Ik ben begonnen op een maison gitaartje met een tiger 10watt versterkertje gekocht bij voxhumana. die gitaar heb ik nog steeds maar wordt voornamelijk misbruikt door mijn dochtertje van 9. Na een jaar een beetje aangeklooid te hebben toch maar les genomen van een bluesgitarist die wel goed kon lesgeven maar erg vaak zijn afspraken vergat. Ik heb er wel aardig wat van opgestoken maar na een jaar was ik het toch wel beu om steeds voor niks naar hem toe te gaan.

Later ben ik via via in een rockband terecht gekomen, eerst eigenlijk alleen maar om mijn nieuwe gitaar (gibson LP Studio) te proberen op respectabel volume wat thuis niet werd gewaardeerd. Na dat ik daar 1,5 jaar gespeeld had viel de band door interne strubbelingen uit elkaar, jammer omdat er toch wel aardig wat optredens waren en we allemaal leuk eigen werk speelden.
Daarna een nieuw bandje opgericht wat ook geen al te lang leven beschoren was en later nog in een projectje gespeeld dat ook niet helemaal solide was door wat ego problemen.
Allemaal in een periode van 2,5 jaar.
De afgelopen 9 jaar heel weinig gespeeld doordat ik eigenlijk te veel met andere dingen bezig was icm een gezinsleven.

Begin vorig jaar is mijn broer als toetsenist in een bandje gestapt waarbij ik een paar keer als geluidsman heb gefungeert. Toen begon het wel weer enorm te kriebelen. Heb afgelopen december een accoustisch fender gekocht, een cd-60ce nat en ben inmiddels weer regelmatig lekker aan het pingelen.

Mijn gear op dit moment:
Fender CD-60CE NAT
Ibanez EX370
mijn eerste maison gitaartje maar inmiddels met een Squier hals.
Marshall valvestate 8240 stereo Chorus amp.
Boss Metalzone.

De Gibson LP heb ik een paar jaar geleden verkocht omdat ik er eigenlijk nooit meer op speelde omdat ik de Ibanez gewoon veel fijner vind spelen.

Favoriete muziekstijlen:
Alles waar enige vorm van dynamiek in zit.

Rinze
26 januari 2008, 13:45
Welkom hier, veel plezier (arghh, ja, dat rijmt)!

Er is hier een Ibanez-club geloof ik, maar dat is een beetje een eng sekte-achtig clubje. Een aantal leden zitten ook nog eens in de Mac-club en das helemaal eng. Je bent gewaarschuwd:satisfie: