PDA

View Full Version : Vocalen door delay pedaal



Nils47
24 januari 2008, 13:18
Ik heb het al vaker gedaan, vocalen door een Boss DD-6... maar nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die dit soort dingen gebruiken en / of hiermee experimenteren?

Kim Wilson
24 januari 2008, 13:32
Ik heb het al vaker gedaan, vocalen door een Boss DD-6... maar nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die dit soort dingen gebruiken en / of hiermee experimenteren?
Een maat van mij heeft een Ibanez delay achter zijn microfoon hangen. Maar die heeft een geheime zender. :D

Rude Perception
24 januari 2008, 13:36
Maar die heeft een geheime zender. :D

:dontgeti:HUH?

Ik ben trouwens wel geinteresseerd in zangeffecten, voor de zanger in m'n bandje. Het zou dan gaan om vage effecten, geen distortions ofzo. Dus ik ga een wat algemenere vraag stellen:
Wie gebruikt/(kent mensen die iets gebruiken) wat achter z'n zang hier? En welke effecten krijg je daarmee?

Kim Wilson
24 januari 2008, 13:38
Geheime zender, etherpiraat, Jannes, Stef Ekkel...

Niet bekend?

Nils47
24 januari 2008, 13:39
:dontgeti:HUH?

Ik ben trouwens wel geinteresseerd in zangeffecten, voor de zanger in m'n bandje. Het zou dan gaan om vage effecten, geen distortions ofzo. Dus ik ga een wat algemenere vraag stellen:
Wie gebruikt/(kent mensen die iets gebruiken) wat achter z'n zang hier? En welke effecten krijg je daarmee?

Ja ik gebruik wel eens mijn DD-6 zoals ik mijn eerste post al aangaf, echt coole dingen kun je er mee doen.. ook loopen zoals die functie in de DD-6 zit, maar ook als je de delay time gaat draaien gaat je stem lager en hoger enzo... wel gaaf!

Meer mensen?

Swan
24 januari 2008, 13:41
vriend van me gebruikt n delay en reverb, in de fxloop van de mixer, lekker spooky