PDA

View Full Version : de nieuwe jimmy page les paul custom



josszee
23 januari 2008, 18:16
Gibson heeft hem voorgesteld op namm 2008. De info staat nog niet op hun site behalve een foto...( http://www.gibsoncustom.com/ )
Ik vind hem geweldig!! hij zal waarschijnlijk iets te duur zijn voor mij als studentje :) maarja...

ik vind hem geweldig maar wat vinden julie ? :hippie:

rocker_71
23 januari 2008, 18:19
Wel vet met 3 humbuckers. Voor de rest kan ik het niet goed zien.
Zit er nu een Bigsy op?

josszee
23 januari 2008, 18:21
Wel vet met 3 humbuckers. Voor de rest kan ik het niet goed zien.
Zit er nu een Bigsy op?

jaja een bigsby. altijd al een custom gewild met 3 elementen en een bigsby en nu jimmy page een singature heeft...(mischien toch maar eens heel lang sparen en vakantiejobs doen :) )

Riky
23 januari 2008, 19:00
Ik vind hem niet super mooi... Bigsy en 3 elementen vind ik niet echt super op een les paul..

voordeel is natuurlijk wel dat hij veelzijdiger is...

rickert
23 januari 2008, 19:17
1 blok ijzer :satisfie: , ik zou 'm al kopen omdat het een Page Sig is:D Hopelijk heeft-ie geen tonechambers...Gewoon ZWAARRR!

bart_g
23 januari 2008, 20:06
Ik vind hem echt heel vet zo. Vooral die bigsby maakt het helemaal af.

Franc
23 januari 2008, 20:33
1 blok ijzer :satisfie: , ik zou 'm al kopen omdat het een Page Sig is:D Hopelijk heeft-ie geen tonechambers...

Nou wat dacht je van die 3 humbuckerholtes :D

Is dat niet genoeg chamber?

Maarre.... Page met een Custom? Heb ik wat gemist?

RoelTM
23 januari 2008, 20:36
De oude meneer is Page neem ik aan? :satisfie:
Hou over het algemeen niet zo van Les Pauls met 3 buckertjes, maar vind deze er wel leuk uitzien 8-)

rickert
23 januari 2008, 20:37
Haha, ja Franc, true! Maar ook daarom, als daar ook nog eens tonechambers bij komen.... Ik heb geloof ik Page ook niet eerder met en custom gezien. Maargoed, ik ben bang dat dit beest 4000+ gaat kosten.

rickert
23 januari 2008, 20:38
De oude meneer is Page neem ik aan? :satisfie:
Hou over het algemeen niet zo van Les Pauls met 3 buckertjes, maar vind deze er wel leuk uitzien 8-)
WOW NOOB!:D

vidar
23 januari 2008, 20:52
Page heeft een Custom gehad (ik geloof idd een 3 pu met bigsby) maar die is al vrij vroeg in zijn carriere met Led Zep gestolen.
Hij is onder andere te zien op DVD1 van How The West Was Won. Ergens halverwege het concert.
Appart dat ze nou juist van die gitaar een signature gaan maken?!?
misschien mist hij hem nog steeds :P

rickert
23 januari 2008, 20:54
http://i4.photobucket.com/albums/y117/ledzeppelinorg1/images/gear/GibsonLPBlackBeauty3.jpg

Badabing! Dat is de gejatte.

Sarco
23 januari 2008, 21:02
Ik vind z'n sunburst les paul toch nog net iets vetter hoor, maar het blijft een mooie gitaar natuurlijk!

kassie
23 januari 2008, 21:25
vette gitaar, maar van mij mocht ie gewoon met 2 pu's. vind ik persoonlijk vetter.

josszee
23 januari 2008, 21:26
ja zijn les paul custom is gestolen tijdens een tour in de 70' dusja.
ik had dit ergens gelezen dus wou ik er persee eens een foto van zien ofzo maar niet gevonden. Vandaag zat ik op de gibson site en daar stond page met zijn black beauty echt wel vet dusja even een topic geopend om te horen wat julie er van vinden. Ik hou de site van gibson in de gaten vanaf er meer nieuws is laat ik het wel horen :)

haha jimmy page :gitarist: hij is geweldig!!

iwamoto
23 januari 2008, 22:42
het blijft leuk he, iemands signature, en dan toch "ja ik had m liever met 2 pickups gezien", dat is alsof ik naar de zonnebloemen van van gogh kijk en zeg "ja, ik had toch liever rozen gezien" ....

zelf vind ik het wel een mooi beesie, enja, waarom deze en niet een sunburst 2 pups?...ja die is er toch al lang!

Squier4ever
24 januari 2008, 12:36
ja zijn les paul custom is gestolen tijdens een tour in de 70' dusja.
ik had dit ergens gelezen dus wou ik er persee eens een foto van zien ofzo maar niet gevonden. Vandaag zat ik op de gibson site en daar stond page met zijn black beauty echt wel vet dusja even een topic geopend om te horen wat julie er van vinden. Ik hou de site van gibson in de gaten vanaf er meer nieuws is laat ik het wel horen :)

haha jimmy page :gitarist: hij is geweldig!!

allemaal leuk, maar als je even het fucking namm topic had gelezen had je dit ook al geweten.....

ennieweej supervet gitaartje en Page roels!