PDA

View Full Version : Collega's !!



Heibel
23 januari 2008, 12:42
Ben eigenlijk in de verkeerde volgorde begonnen, want heb al een paar posts gedaan, maar toch:

31 jaar, speel zo'n 21 jaar
Ooit 'n half jaar muziekles, toen ik al vijf jaar speelde, maar dat boterde niet zo. Moest opnieuw vader Jacob leren spelen, dat sloot niet echt aan..Autodidact dus..
- Ben begonnen op een "King" gitaar met een "Tiger" versterker, dat was prut.
- Vervolgens een Squier Bullet (MIJ), fantastisch ding, alles op geleerd, heb ik nog steeds, maar erg afgeragd.
- Squier Strat (ook MIJ), veel aan geklooid, maar ga nu weer origineel maken. Wil ik nooit meer kwijt, gewoon 'n geweldige gitaar
- Onlangs een Westone ES335 kopie gekocht, hele fijne gitaar voor weinig. Even wennen voor een strat speler, maar ben blij met de nieuwe sound

Speel al 10 jaar met 2 vrienden in Heibel, eigen werk nederlandstalig. Ben onlangs begonnen met wat te investeren in opnameapparatuur. Resultaat staat op www.myspace.com/heibeldeband

Ik heb er zin in..

Später

rocker_71
23 januari 2008, 13:03
Wow, een King gitaar met een Tiger versterker :hippie:

Doet me meteen denken aan mijn eiegn eerste gitaartje.

Anyway: welkom!

Heibel
23 januari 2008, 14:58
tja, van sinterklaas gehad..hebben mijn ouders (allebei nul verstand van instrumenten) nog veel moeite voor gedaan. Vind het eigenlijk wel jammer dat ik die gitaar niet meer heb, nu ik wat handiger ben met het sleutelen aan gitaren. Was een leuk projectje geweest..
In mijn herinnering heb ik dat ding wel duur verkocht en met tomatenplukken die squier bullet van gehaald :)