PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar en maar meteen aangemeld



epivince
23 januari 2008, 00:22
Ik heb zojuist een electrisch gitaar aangeschaft na 6 maanden acoustisch te hebben gespeeld. Ik wil hierop verder leren en heb me daarom maar tevens aangemeld op dit forum. Ik kom uit Arnhem en ben 20 jaar oud/jong :jam:

Ik heb niet echt een favoriet muziek genre ik luister eigenlijk naar van alles van de cranberries tot metallica :hippie:

Hier een foto van het hout dat ik momenteel bezit, ik heb alleen nog een versterker nodig. Ben nog opzoek (budget tot 250 euro mag 2ehands)..

http://img231.imageshack.us/img231/155/img0060lz4.jpg

VDP
23 januari 2008, 00:53
Hoi welkom


Een prachtige gitaar heb je daar gekocht, een echt plaatje :)

Welke epiphone is dat? (ben namelijk ook op zoek naar een elektrische en een epi les paul staat me zo aan, al vrees ik dat mijn budget een probleem vormt voor dat prachtig ding)

even benieuwd : wat is dat rechtse ding en kan je daar ook effectief op spelen? :p :d

Wees gerust hoor, de rest van dit forum staat in tegenstelling tot mij wel op een bepaald niveau

edit : typo

epivince
23 januari 2008, 01:01
Eehm van links naar rechts een Epiphone masterbilt DR-500M, Epiphone Les paul custom alpine white en die rechter gitaar is een of andere made in china silent guitar. Je kan hiermee met een koptelefoon spelen zonder dat andere mensen last hebben van m'n toen nog behoorlijke amateuristische gepingel. :p

VDP
23 januari 2008, 01:16
Bedankt voor de info

Die laatste zou mss iets voor mij zijn ... als ik het bekijk uit solidair oogpunt dan toch :)

Ik neem aan dat de epi custom leuk klinkt? Als dat goed zit heb je gezien de looks van die gitaar het helemaal voor elkaar.

Amuseer u ermee en amuseer u hier op gitaarnetforum ook natuurlijk

epivince
23 januari 2008, 01:22
Ik heb er bij een vriend de hele dag op zijn versterker mee lopen spelen. En ik vind hem echt geweldig klinken. Nu alleen nog een eigen versterker maar ik zou niet weten welke ik moet nemen. :o

sjoerd5
23 januari 2008, 13:43
Kijk eens naar de roland cube serie.
Tenzij je zwaarder geschut wil.