PDA

View Full Version : Een gitaar maar welke ?



NightWidow
22 januari 2008, 19:33
Ik ben op zoek naar een gitaar en twijfel tussen de epiphone g 400 en de les paul custom.

De muziek die ik wil spelen is ( Within Temptation, Skillet, Evanescence etc. )

Mijn budget mag oplopen tot 600 euro.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Alvast bedankt :satisfie:

Darth Vader II
22 januari 2008, 19:38
miss ook nog een leuk ampje erbij? want dat ding dat je nu hebt is crap!

Vonk
22 januari 2008, 19:49
Het is zijn eerste post, hoe weet jij nou wat hij heeft? Tenzij jullie elkaar kennen in real life, maar dan zou ik zeggen "ga met zijn tweeen eens naar een gitaarwinkel en ga testen".

ER_MO
22 januari 2008, 19:49
als ik jou was zou ik beide gitaren gaan proberen en degene neemt die je het lekkerste vind spelen en/of het lekkerste vind klinken :)

gr erik

Darth Vader II
22 januari 2008, 19:54
Het is zijn eerste post, hoe weet jij nou wat hij heeft? Tenzij jullie elkaar kennen in real life, maar dan zou ik zeggen "ga met zijn tweeen eens naar een gitaarwinkel en ga testen".

hij woont een paar huizen verderop, een les paul kan die ook bij mij testen. maar aangezien hij heel ander soort muziek maakt dan mij, heeft het niet zo veel zin om met hem mee te testen.

Gitaar4LifeDude
22 januari 2008, 20:14
dan ik! (ik wil minder dan 10 tekens kunnen posten!)

Walternativo
22 januari 2008, 20:24
Ik ben op zoek naar een gitaar en twijfel tussen de epiphone g 400 en de les paul custom.

De muziek die ik wil spelen is ( Within Temptation, Skillet, Evanescence etc. )

Mijn budget mag oplopen tot 600 euro.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Alvast bedankt :satisfie:

met die bands heb je volgens mij vaak meer dan 6 snaren nodig. Daarom zou ik een ibanez met 7 snaren aanraden.

Dark_Tranquillity
22 januari 2008, 20:31
Om CrudeSaphire maar even voor te zijn: BC RICH Warlock Bronze! Schilder hem roze!

Maar inderdaad, een mooie 7 snaar Ibanez, de COW Jackson 7 snaar dinky raad ik niet aan, die zijn te goed voor dat soort muziek!

almarvk
22 januari 2008, 20:54
Ik zou voor 600,- euro een prima gitaar halen (Ibanez RG321 of Epiphone Les Paul of Micheal Kelly) en dan nog een prima oefenversterker (Vox oid).

Vonk
22 januari 2008, 22:18
hij woont een paar huizen verderop, een les paul kan die ook bij mij testen. maar aangezien hij heel ander soort muziek maakt dan mij, heeft het niet zo veel zin om met hem mee te testen.

Ok duidelijk :)

Ik zocht eigenlijk de smilies die met 2 biertjes klinken, toch wel een gemis op dit forum...

NightWidow
23 januari 2008, 15:50
He allemaal bedankt voor de reacties. Ik zal ze binnekort wel is gaan testen.

Onmeunig Hans
23 januari 2008, 19:34
He allemaal bedankt voor de reacties. Ik zal ze binnekort wel is gaan testen.

Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!
Ik mag niet flauw en/of te snel reageren!

[ikhoudmerustigmodusaan]Je weet al wel waaruit je wilt kiezen, maar hebt ze nog nooit geprobeerd?[ikhoudmerustigmodusuit]

Testen, dat kan natuurlijk ook.

hans

CrudeSapphire
24 januari 2008, 20:06
Om CrudeSaphire maar even voor te zijn: BC RICH Warlock Bronze! Schilder hem roze!

Maar inderdaad, een mooie 7 snaar Ibanez, de COW Jackson 7 snaar dinky raad ik niet aan, die zijn te goed voor dat soort muziek!
Ach verdomme, te laat :D