PDA

View Full Version : Probleempje.....



Anders Destium
7 februari 2003, 14:44
Ik heb vanmiddag een ontzettend domme fout gemaakt, ik ben namelijk toen ik op station Leiden moest wachten even Just Music binnengewandeld en daar had ik 1 plezierig verrassing: De RG2027 hangt er nog steeds, dus die moet ik binnenkort eens snaaien :grin:,
en 1 minder plezierige:

er hing een zeldzame Ibbie die ik nog nooit had gezien: een RT650 in een kleur die niet in de catalogus staat. De RT is slechts 1 jaar gemaakt, dus als leuk voor de heb is deze gitaar zeker geschikt. Het probleem is nu dat ik geen rationele reden kan verzinnen om voor die paar honderd euro niet de gok te wagen, zeker als ik door een beetje gebabbel hem zo mee kan nemen naast de RG2027 die wel nog het een en ander kost. De mensen die er werken hebben 0 verstand van Ibanezzen, dus dat gaat lachen worden als ik nog een bezoekje waag. Maar het is natuurlijk onzin nu 2 gitaren te willen terwijl ik met enkel de RG al dolgelukkig zou zijn....

Het is deze gitaar maar dan dus in naturel
http://www.ericsands.com/rt650full.jpg

Bins
7 februari 2003, 14:55
Die rt is cool man, kopen! Als hij zo zeldzaam is, ga je onwijs spijt krijgen als je te lang twijfeld en hij dalijk weg is. Doe eens gek, gooi je haar los, etc etc..

Hoeveel was die rt? Hij ziet er supervet uit.

telecastermaster
7 februari 2003, 14:59
Niet dat het je verder wat aangaat maar ik ben een persoonlijke boycot begonnen tegen Just Music in Leiden. Ik heb daar namelijk als volkomen groentje ooit een Fender Bassman versterker gekocht. Na een jaar of 3 kreeg ie kortsluiting en heb ik 'm naar een reparateur gebracht. Daar bleek de versterker eigenlijk total loss aangezien de reparatie kosten zeer hoog zouden oplopen. De transformators moesten vervangen worden, maar bovendien bleken er 3 speakers te moeten worden vervangen (de vierde die het nog wel deed was niet orgineel meer). Bovendien was er binnen in de versterker gerommeld.
Vandaar dus dat er nooit meer iets zal kopen.

Maar ga gerust je gang

doei

R. Flagg
7 februari 2003, 15:17
Uit je verhaal begrijp ik dat je die rg wil en dan gaat kijken of je voor een kleine meerprijs die rt er ook bij kan doen.

Uit het verhaal van telecastermaster blijkt dat die gasten weinig verstand van spullen hebben (of dat het oplichters zijn) Dus wat let je zou ik zeggen. Mocht hij je niet bevallen kan je hem altijd nog met winst verkopen.

Harry
7 februari 2003, 15:18
ik heb bij Just Music mijn Marshall 4 x 10" bakkie gekocht. Ik kreeg er netjes korting op en een paar mooie speakerkabels. Ook moest ie omgesoldeerd worden omdat de vorige eigenaar 'm stereo had gemaakt, dit kostte niks extra. Volgens mij zijn het redelijke mensen, en hoe kan je het iemand ooit kwalijk nemen dat ie geen verstand van Ibanezzen heeft? :razz:

Raffel
7 februari 2003, 15:24
ahhh Anders, die RT is geil man! Ik zou ze ook allebei halen! :smile: Als ik nu geen powerball zou kopen zou ik hem waarschijnlijk nog ff voor jouw neus weg snaaien :grin: Die RG2027x moet je echt hebben, die kans krijg je niet gauw meer denk ik. Of je moet 3500 euro uit willen geven aan een 7 snaar JPM! :S

Anders Destium
7 februari 2003, 15:30
> Harry, normaal gesproken hoeft van mij niemand verstand van Ibbies te hebben hoor :wink: Maar als je op het bord boven je winkel HEEL GROOT Ibanez hebt staan kom je net even anders binnen lopen. Het is verder een typisch familiebedrijfje dat waarschijnlijk alles doet om het hoofd boven water te houden zoals ik het kan beoordelen.

>Telecastermaster: Dat soort dingen zijn superirritant, het geeft een beetje de verstoorde houding tussen winkel en klant aan. Volgens mij is een winkel er voor de klanten en niet andersom... Ik heb verder geen ervaring met Just Music dus ik weet niet hoe ze hun klanten behandelen, als ik wat met een Ibanez heb ga ik altijd naar RockPalace... Het is trouwens tegenwoordig hoe dan ook verstandiger om over inet te kopen, de so called service van winkels (die de meerprijs bepaalt) laat meestal flink te wensen over. Mijn probleem is dat ik een gitaar eerst vast wil hebben gehad voor ik een paar duizend gulden/euro besteed :wink:

Ibanez
7 februari 2003, 21:26
Die rt is vet!! Maar de 2027 ook! Dus koop ze allebei! Hoe duur is die RT? Anders wil ik hem hebben :smile: Maar je kan ze ook gewoon allebei kopen en als je dan in geldnood komt verkoop je die RT Voor veel meer dan ie nieuw was :smile: (gewoon zeggen dat ie super zeldzaam is :smile: )

Ic3gl0vE
7 februari 2003, 21:39
die RT is trans blue. Jij zei ergens dat je allemaal blauwe gitaren wilt hebben DUS ga jij 'm kopen.


PUNT UIT

Nocki
7 februari 2003, 21:50
zou je even die gitaar weg willen halen bij die fantastische versterker??? dan kan ik lekker genieten van je amp.... ahhhhhhhh

Nocki

SiNiSTRaL
7 februari 2003, 22:46
Op 2003-02-07 14:44, schreef Anders Destium:


Het is deze gitaar maar dan dus in naturel
http://www.ericsands.com/rt650full.jpg


mooie versterker man, doen!!

( :razz: )

Ic3gl0vE
7 februari 2003, 22:48
nu begin je toch echt fucking irritant te worden

SiNiSTRaL
7 februari 2003, 22:55
ok, stop er voor vandaag maar mee, morgen verder in my quest for the 1000

ow, nog maar 5 posts

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SiNiSTRaL op 2003-02-07 22:55 ]</font>

Vai Himself
7 februari 2003, 23:19
als ik mn huiswerk goed gedaan heb heeft de rt een nek die doorlopend is? het is volgens mij een nieuw ibanez model? correct me if i'm wrong?

Vai Himself
7 februari 2003, 23:20
sorry had het plaatje nog niet gezien.
wel een supersjieke gitaar trouwens, jammer dat er geen handvat in zit :smile:

Anders Destium
7 februari 2003, 23:39
De gitaar is 10 jaar geleden gemaakt en als ik hem koop zou het mijn eerste Ibanez worden zonder All-access neck joint. Hij is helaas niet blauw maar een natural trans top, als hij blauw was geweest had hij intussen hier gestaan denk ik :wink: Nu moet ik twijfelen, maar als ik die koop en de RG2027 dan heb ik 3 gitaren met een natuurlijke transparante top, ook mooi :grin:

Ibanez
8 februari 2003, 13:00
Maarre...hoe duur is ie nou? :smile:

Anders Destium
8 februari 2003, 13:24
Jij woont te dichtbij, je moet maar even je prive berichten bekijken :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anders Destium op 2003-02-08 13:33 ]</font>

Ibanez
8 februari 2003, 13:38
hehe :smile:

BLOK182
8 februari 2003, 15:17
iets wat verdacht veel op die RT leek heeft hier in een lokale muziekzaak gestaan, in het paars. Zag er mooi uit, ik weet niet meer wattie kostte, weet alleen dat het best meeviel.