PDA

View Full Version : banjo



bango
22 januari 2008, 18:52
kben opzoek naar ene site over banjo's met het merk
MARIUS. kzou graag alle modellen zien van dit merk. kheb zelf een tenor banjo en twee banjolines van MARIUS maar er is een beetje restauratiewerk aan en dan is het gemakkelijker als ik het orgineel kan zien.

hendrix2
22 januari 2008, 19:09
Welkom om te beginnen,

Ik zal even zoeken op het net, ik heb wel al van het merk gehoord, er staat ook wel ergens een prentje op het forum van iemand die ook een marius banjo heeft. Misschien eens met de zoekfunctie proberen vinden.


Ik heb het onderwerp even in het correcte onderdeeltje geplaats, het is hier wat ingewikkeld met die vreemde subfora, maar ik hoop dat daar in de toekomst verandering in gebracht kan worden.

mvg,
Kenneth

hendrix2
22 januari 2008, 19:13
Banjoline
http://img.2dehands.be/f/view/35448019-banjo-marius-zeer-goede-staat.jpg

meer vind ik even niet zo gauw

Saf
30 maart 2008, 14:39
van het merk weet ik niet zxoveel af, heb in het verleden ook twee keer een marius banjoline gehad e neen tenor banjo. Je komt ze erg vee ltegen met name in zuid nederland

Walker
21 april 2008, 11:26
Ik heb hier zelf een oude en goed speelbare Marius Banjo-mandoline liggen. Ik weet niet wat voor restauratie-werk je eraan hebt, maar ik kan foto's van de betreffende delen posten. Laat maar horen.

wietse
21 april 2008, 19:14
heb er een paar eens op de rommelmarkt gevonden, nederlands fabrikaat maar meer weet ik ook niet.