PDA

View Full Version : Inkoopactie thinline tele's



sinneD
22 januari 2008, 18:06
Om bij deze even een klein beetje in te haken op Wietse zijn inkoopactie.

Ik ben zelf op onderzoek gegaan en heb een bedrijf gevonden dat ook het thinline model kan leveren wat bij Wietse terug te vinden is.

Waarom ben ik hier naar opzoek gegaan? Ik wil graag een thinline copy voor erbij. Zoals volgensmij wel meer mensen want volgensmij was daar best wel animo voor.

Nu levert het bedrijf wat ik heb aangesproken deze gitaren in partijen van 6 gitaren. Kortom er moeten dus een 6tal gitaren of een veelvoud hiervan besteld worden bij dit bedrijf.

De prijs per gitaar is 61 dollar.

Verzending geschied via vracht (over zee) of via DHL. Voor het gemak heb ik de verzendkosten van DHL nagevraagd omdat ik daar meer vertrouwen in heb. De verzendkosten bedragen 185 dollar per pak van 6. Dit komt teruggerekend neer op grofweg 20 euro per gitaar.

Alles omgerekend naar euro's en rekening houdend met belastingen en dergelijke kom je dus op ongeveer 80 euro per gitaar waarschijnlijk.

Deze gitaren zullen dan op mijn adres geleverd worden waarna ik deze zelf kan verspreiden.

Mocht er animo zijn voor deze actie, dus SPECIFIEK alleen het thinline model dan ben ik bereid om alles voor elkaar te regelen. Het wordt dan een non-profit actie, iedereen draagt bij wat hij of zij zelf moet betalen, niet meer niet minder. Verzendkosten binnen Nederland zijn dan dus ook voor iedereen zelf of je kan de gitaar hier afhalen in Groet (boven Alkmaar - NH).

Hoop dat er genoeg animo voor is en ik lees de reacties morgenavond weer.

-update, afbeelding van de gitaar, specs staan op de site van Wietse:
http://www.wietsesguitars.nl/_wp_generated/wpbc58effd_0f.jpg
klik (http://www.wietsesguitars.nl/pagina280.html)
betreft model XL-E23A

TimmU
22 januari 2008, 18:08
No shit, Gitaarnet word binnen een paar maanden een handelspaleis om goedkoop gitaren uit china te halen!

dodeboboeror
22 januari 2008, 18:09
185 gedeeld door 6 is meer iets van 31 euro, maar dan nog....... dat moet wel te doen zijn

zeppo
22 januari 2008, 18:25
Doe mij es effe wat specs en plaatjes svp. Ragdingetje erbij is misschien wel leuk :D

sinneD
22 januari 2008, 18:53
185 gedeeld door 6 is meer iets van 31 euro, maar dan nog....... dat moet wel te doen zijn

Ik kan je 1 ding zeggen, let goed op het verschil tussen dollar en euro ;)

Blend
22 januari 2008, 18:55
foto's! thinline's zijn geil! ;)

sinneD
22 januari 2008, 18:56
De specificaties staan ook al op de site van Wietse:
klik (http://www.wietsesguitars.nl/pagina280.html)
Het betreft model XL-E23A.

sinneD
22 januari 2008, 18:57
No shit, Gitaarnet word binnen een paar maanden een handelspaleis om goedkoop gitaren uit china te halen!
Het wordt non-profit he, dus niet echt voordelige handel voor mezelf, kost me alleen veel tijd en geld.

levi
22 januari 2008, 19:07
wow cool wil ook een thinline :P

verkoopt wietse ze niet op die site ??

of heeft die dat aleen terinformatie gedaan.

Dirkdewaard
22 januari 2008, 19:18
2 voor Dirk, Sint :cooler:

Vonk
22 januari 2008, 19:52
Ach deze heeft geen vibrator, ik doe niet mee....

rickert
22 januari 2008, 20:39
Allemaal hier de thinlines regelen, haalt wietse de 100 niet:seriousf:

almarvk
22 januari 2008, 20:52
Sorry, geen inkoopacties uit naam of via het forum.

Vragen? -> PM!