PDA

View Full Version : (Behringer) modeling Amps



Ivorovitch
7 februari 2003, 14:09
Hoi,
ik ben aan het overwegen om een modeling amp te kopen voor op mijn kamer. (In het repetitiehok thuis heb ik een Marshall staan)
Nu vraag ik me dus af wie er enige vorm van ervaring met deze spullen heeft. Ik had zelf al eens gekeken naar De spider serie van Line6, maar de Behringers spreken me dan qua prijs iets meer aan...
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ivorovitch op 2003-02-07 14:10 ]</font>

GIBSON SG
7 februari 2003, 15:16
De V-Amp van behinger is best een tof ding voor thuis je heb geen versterker nodig hij kan zo in de stereotore in de huiskamer best geinig als er visite is toch en er zit echt veel op.Ook het pedaaltje van digtech is niet duur en ook zeker de moeite om eens te proberen.

Ibanez
7 februari 2003, 21:43
Ik heb zelf een behringer gx110 en die is echt veel slechter dan een line 6. Natuurlijk wel goedkoper maar de effecten vallen me een beetje tegen. Vooral de distortion. Daarom heb ik een line 6 pod 2.0 gekocht en gebruik die voor de effecten. Dat zou je zelf ook kunnen doen want die kan je makkelijk met een koptelefoon gebruiken en op je versterker aansluiten. Als je meer geld heb een podxt. De flextone is eigenlijk een pod 2.0 met een speaker eraan. Dus het is wat je zelf handig vind. Maar line 6 heeft echt betere geluiden dan behringer.

Ic3gl0vE
7 februari 2003, 22:11
Roland Cube 15 of Cube 30 is ook een leuke versterker

ik heb op de Cube 15 gespeeld en was echt onder de indruk van het geluid dat uit zo'n klein kastje kan komen

de '15 kost 125 euro en de '30 kost 250