PDA

View Full Version : Ook goeiemorgen!



Bernstien
22 januari 2008, 14:07
Hoi!

Ik ben Ernst, 35 jaar, en ik speel al zo'n jaartje of 22 gitaar, vanaf mijn 15de ongeveer elektrisch (met onderbrekingen). Na jaren geen elektrische gitaar te hebben aangeraakt (kinderen, zenuwachtige buren, drukdrukdruk werkenzo) de laatste 2 jaar weer wat fanatieker aan het spelen. In de jaren 80 en begin 90 veel met bands bezig geweest in Amersfoort en Delft. Nu helaas vanwege mijn onregelmatige werk (nog) geen band.
Ik woon in de regio Utrecht en als iemand nog een leuk bandje weet dat niet perse op een vaste dag wil oefenen en nog een (lead-)gitarist zoekt laat het me weten.

Ik speel eigenlijk alle stijlen behalve hiphop, fusion en jazz. Voorkeur naar blues, rock, pop, metal, funk en klassiek. Mijn spulletjes:
Jackson soloist sl3, tokai tele (uit '85) Charvel model 6 (uit '87), Ibanez akoestisch, Cuenca mod 50 klassiek, Boss GT-8 (met Harmonic Converger), Marshall JVM 410C en 1960A en nog een hoop kleine zooi.

Lijkt me leuk om af en toe op dit forum actief te zijn, zowel om wat op te steken als misschien iets van mijn beperkte ervaring te delen. Ik heb in de tijd dat ik de GT-8 nog maar net had, veel gehad aan het (waarschijnlijk) bekende GTcentral forum.

Cheers en tot schrijfs

Ibanez666
22 januari 2008, 15:02
hoi daar, welkom

Il_Falco
22 januari 2008, 17:47
Hoi!

en ik speel al zo'n jaartje of 22 gitaar,


Lijkt me leuk om af en toe op dit forum actief te zijn, zowel om wat op te steken als misschien iets van mijn beperkte ervaring te delen.


vooraleerst: welkom!
maareuh, als je plusminus 22 jaar speelt, lijkt het mij onmogelijk om beperkte ervaring te hebben 8-)
groetjes!

Bernstien
22 januari 2008, 19:56
Dank je voor je warme welkomstwoord Ilfalco.
Misschien heb je wel gelijk, maar dat is niet aan mij om te beoordelen. In tegenstelling tot wat misschien veel van jouw landgenoten denken, zijn niet alle Hollanders zelfingenomen :)

Il_Falco
23 januari 2008, 14:25
+1: naar mijn mening zijn belgen over het algemeen meer zelfingenomen dan onze noorderburen...

maarjah, de stereotiepen blijven bestaan hé!
:)