PDA

View Full Version : Nieuw hier



PAniek
21 januari 2008, 21:51
Hoi ik ben Aniek 31 en heb dankzij het spel Guitar Hero de gitaar weer opgepakt na een lange pauze. Ik heb er weer helemaal zin in. Momenteel ben ik in het bezit van een Ibanez EX series, maar die wordt verkocht en komt er een Epiphone Les Paul Standaard plus in de plaats.
Verder een Vantage (m'n eerste electrische) en een Vantage akoestische. Volgens mij bestaat het merk inmiddels niet meer. Destijds gekozen voor de prijs kwaliteit verhouding en de smalle hals.
Blues - Rock en HardRock hebben mijn voorkeuren om te spelen, maar ik hou van meerdere soorten muziek.

J-sus Rulez
21 januari 2008, 22:35
Van harte welkom!

nice gitaartjes btw...

itsmekeuh
22 januari 2008, 10:24
Leuk ! Ik ben ook net herbegonnen.
'Het bloed kruipt waar het niet gaan kan' zeggen ze bij ons :-)
Veel success en speelplezier !

iwamoto
22 januari 2008, 10:25
hehehe,en is het nou zoals je het had verwacht? achja, in het begin gebruik je toch maar het eerste gedeelte van je hals :p

ik had deel 2 van activision gekregen, dus toen ook maar deel 1 en 80's gekocht, best grappig om dat andere mensen te zien spelen :)

welkom hier, hopelijk zul je snel merken dat geen stuk plastic op kan boksen tegen een echte gitaar

PAniek
22 januari 2008, 11:54
Dankjullie.
Guitar Hero werkt bijna verslavend :gitarist: . Gelukkig had mijn gitaarspel niet een dusdanige kwaliteit gekregen dat het gitaarspel daarna een teleurstelling zou worden. Gelukkig maar. Het ritme gevoel moeten nog even terugkomen. Bovendien herinner ik me nog maar 1 toonladder, de pentatonische. Maar op internet is genoeg te vinden zie ik.

Misschien nog kijken of ik in de buurt mensen kan vinden om samen muziek mee te maken.