PDA

View Full Version : Solo/(slag)gitarist bied zich aan omg. Beverwijk. Ik ben geen doorsnee gitarist!



riffmeisterrowan
21 januari 2008, 20:20
Ik zoek een band of mensen om een band mee te beginnen ben 17 jaar en speel sinds m'n 10e. Ik ben vooral van de oude rockers zoals Jimi, AC/DC, guns n roses, deep purple, Focus, Dire Straits, Yngwie Malmsteen, Rainbow, Van Halen, Racer X, Cacophony, Robert Cray, Rolling Stones. Veel nieuwe dingen luister ik niet naar omdat de muziek tegenwoordig te metal is of te ska (vind ik). Echte bands zoals vroeger zijn er niet meer die echt strakke rock muziek maken met een goede gitaarsolo erin. Ook vind ik de blues goed en luister ik ook naar (gypsy)jazz, vrijwel alles wat vroeger is gemaakt vind ik goed ook Elvis, Beatles enzo.
Ik ben 3e geworden op de sena guitar awards.
Bands als Korn, RATM, Trivium heb ik een hekel aan op z'n zachts uitgedrukt, kom daar dan ook alsjeblieft niet mee aan bij mij.

Denk je met deze gast kan het wel wat worden twijfel dan niet en laat het me weten!
Haarlem, Alkmaar, Amsterdam heb ik geen problemen mee. Verder dan dat zal voor mij niet lukken.

Ik wil ook wel gewoon met een andere gitarist jammen!

email: riffmeisterrowan@hotmail.com voeg maar toe of mail.

groetjes!