PDA

View Full Version : Shred gitarist erbij uit Beverwijk!



riffmeisterrowan
21 januari 2008, 20:03
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en zla me maar even voorstellen:
Ik ben rowan groen uit beverwijk ben 17 jaar speel gitaar sinds m'n 10e en ben in 2007 3e geworden op de sena guitar awards.
Ik ben druk bezig om bij een bandje te komen dus als je interesse hebt... hoor ik het graag! Ik luister alleen naar muziek van 1990 en ouder (soms wel stiekem queens of the stone age :sssh: ) en dan vooral rock :rockon: met dikke gitaar solo's :gitarist:

Nou dat was t wel k ga maar ff rondneuzen op t forum!

laturr

Harry
23 januari 2008, 09:56
Welkom en veel plezier met rondneuzen!

Ibanez666
23 januari 2008, 10:17
welkom hier! En na 1990 maakten ze ook vette muziek hoor ;-)

rocker_71
23 januari 2008, 10:54
Welkom shredder!

The Mess
23 januari 2008, 11:19
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en zla me maar even voorstellen:
Ik ben rowan groen uit beverwijk ben 17 jaar speel gitaar sinds m'n 10e en ben in 2007 3e geworden op de sena guitar awards.
Ik ben druk bezig om bij een bandje te komen dus als je interesse hebt... hoor ik het graag! Ik luister alleen naar muziek van 1990 en ouder (soms wel stiekem queens of the stone age :sssh: ) en dan vooral rock :rockon: met dikke gitaar solo's :gitarist:

Nou dat was t wel k ga maar ff rondneuzen op t forum!

laturr

Wel een shredder en geen metalhead?
Interessant :D

riffmeisterrowan
29 januari 2008, 17:07
Wel een shredder en geen metalhead?
Interessant :D

Ik luister wel veel naar racer x, cacophony en malmsteen. Maar ik deel dat in, in een andere straat van metal :chicken: Iron maiden word ook vaak beschouwd als heavy metal maar ik vind dat (melodieuze) hard rock.

The Mess
3 februari 2008, 21:38
Ik luister wel veel naar racer x, cacophony en malmsteen. Maar ik deel dat in, in een andere straat van metal :chicken: Iron maiden word ook vaak beschouwd als heavy metal maar ik vind dat (melodieuze) hard rock.

Ah righty, maar niet de echt harde metal dus?

Vonk
4 februari 2008, 00:23
Ik luister alleen naar muziek van 1990 en ouder

Haha gaaf: oogkleppen.

"Woo dit klinkt gaaf! ...Oh... nah fak it het komt uit 1984, het is dus per definitie meuk... toch jammer..."

:seriousf:

sjoerd5
4 februari 2008, 07:42
Hij zei ouder dan 1990 dus


Haha gaaf: oogkleppen.

"Woo dit klinkt gaaf! ...Oh... nah fak it het komt uit 1994, het is dus per definitie meuk... toch jammer..."

:seriousf:

Tho
4 februari 2008, 17:39
Hij zei ouder dan 1990 dus

Dan nog. Oogkleppen. Maar daar komt de TS vanzelf wel achter

minoin
4 februari 2008, 19:41
Helemaal met Tho eens, maar een nieuwe (narrow-minded) shredder is altijd mooi :D Welkom!