PDA

View Full Version : Zanger, Bass, drummer, evt. toetsenist gezocht, omgeving maarssen. (beginners)



BramSchouten
21 januari 2008, 19:53
Hallo, wij willen graag een beginnende band starten. (omgeving maarssen)
We zijn allebei 15 jaar dus rond die leeftijd zoeken wij.
We spelen allebei ongeveer 1 jaar dus we zijn nog beginners.
Lijkt dit je wat? reageer dan :hippie: .

Grootste invloeden: Jethro Tull, Pink Floyd en Patti Smith.
Overige invloeden: Led Zeppelin, Cream, 16 Horsepower, Eric Clapton, Deep Purple, PJ Harvey, Focus en The Gun club.

Roosje_Katoen
21 januari 2008, 22:19
hey, volgens mij heb ik jou/jullie al op msn, maar ik reageer hier ook nog maar even. Ik speel dus ook gitaar, dat komt natuurlijk niet zo goed uit, maar ik zou in principe ook de zang wel voor mijn rekening kunnen nemen. En in geval van nood zijn er ook wel wat andere instrumentjes die ik een beetje kan spelen, maar met mijn liefde voor gitaar kan ik die toch niet helemaal in de steek laten.. ;)
In ieder geval maar een keer afspreken om te jammen?

sjoerd5
22 januari 2008, 07:50
Hey jongens (en meisjes) ik kom ook uit Maarssen.
Ik eigelijk gitarist maar ik kan ook aardig drummen.
ik ben ook bijna 15. je invloeden staan me wel aan.

Roosje_Katoen
22 januari 2008, 08:53
Ik kwam dus niet uit Maarssen maar uit Culemborg, maar dat is niet zo heel ver weg, dus ik heb geen problemen met naar Maarssen reizen in principe. Misschien zouden we het gewoon moeten afwisselen? we kunnen geloof ik allemaal wel ook een beetje andere instrumenten spelen, ik kan ook wel een beetje piano/keyboard pingelen. Al bij al kunnen we al een aardige band vormen niet waar? Als iemand af en toe zijn gitaar even inwisseld voor een basgitar zijn we klaar. :p

sjoerd5
22 januari 2008, 15:08
Zijn al die instrumenten er?

BramSchouten
22 januari 2008, 16:31
Ik speel elektrisch gitaar en dwarsfluit (geinspireerd door Jethro Tull) mijn vriend speelt ook elektrisch gitaar.

BramSchouten
22 januari 2008, 16:42
Ik eigelijk gitarist maar ik kan ook aardig drummen.
.

maar we hebben dan 4 gitaristen :satisfie: , maar als je het leuk vind om te drummen zou het wel cool zijn.

BramSchouten
22 januari 2008, 16:48
Als iemand af en toe zijn gitaar even inwisseld voor een basgitar zijn we klaar. :p

ik heb nog nooit basgitaar gespeeld :satisfie:

ik zit trouwens ook op een soort les in maarssenbroek, het is een soort bandje met een een leraar waar we nummers leren spelen. Het is dus geen band maar een soort les.

Mij lijkt het dus super om een band te starten :rockon:

sjoerd5
22 januari 2008, 18:07
Is dat toevallig bijn Ton??
Enne ik wil best drummen. (maar af en toe ook gitaar)

Roosje_Katoen
22 januari 2008, 20:16
neu, ik heb ook nooit ect basgitaar gespeeld, maar mijn moeder heeft een basgitaar en die zou ik best eens kunnen pikken denk ik.
Een drumstel hebben wij hier thuis trouwens ook, want mijn broer drumt. (speelt verder meer andere stijl enzo, maar misschien wil ie ook wel eens mee doen, kan het eens vragen, maar hij heeft het vaak druk)
Een keyboardje en een microfoon heb ik hier ook wel trouwens. :p
Ik hoop dat het wat wordt, ik zoek al zo lang een band!

BramSchouten
22 januari 2008, 20:23
lijkt me cool roos, maar het moet wel duidelijk zijn dat wij nog " beginners" zijn he?:P
Ik zit trouwens inderdaad bij ton, jij ook?

Roosje_Katoen
22 januari 2008, 20:41
ik ben ook niet enorm gevorderd ofzo hoor. Ik ben wel lid vanaf 2004, maar toen had ik net een paar maandjes les gehad en daarna heb ik tot nu net een jaar geleden, helemaal niet meer gespeeld of les gehad oid. dus ik speel nu net weer een jaar. Ik speel trouwens ook een piepklein beetje bluesharp, kan ook altijd leuk zijn. :)

wat vind jij eigenlijk onder beginner vallen? ik bedoel, kun je omschrijven wat je zo'n beetje kunt ofzo?

BramSchouten
22 januari 2008, 21:17
Nou, ik kan natuurlijk de meeste akkoorden. Sommige barre akkoorden.
Bij mij op les coveren we alleen nummers met akkoorden, dus die kan ik vloeiend spelen. Zelf haal ik vaak tabs van internet af om nummers te kunnen spelen.

BramSchouten
22 januari 2008, 21:34
Zijn al die instrumenten er?

Mag ik je msn? dan kunnen we daar ook verder praten :)

sjoerd5
22 januari 2008, 21:40
Kom net terug van Ton.
Conclusie: drummen is cool.
Bram je hebt PM.