PDA

View Full Version : medditarian sundance (al di meola cover)



attahollander
21 januari 2008, 01:57
http://youtube.com/watch?v=eomD_IzqDdU

commentaar graag :)

Ibanez666
21 januari 2008, 09:43
Leuk gedaan. Fijn om eens wat van Al Di Meola te horen hier :-)

Rinze
21 januari 2008, 09:55
Mooie lijntjes, wel een beetje een vingerbrekertje met die snelle loopjes, he...

Riky
21 januari 2008, 10:38
respect :hippie:

harrie-beton
21 januari 2008, 12:07
er is ook een versie van vhssologitarist - brouwer nogwat. Probeer deze ook te zoeken.

VHsologitarist
21 januari 2008, 12:12
Hey nice play,

harrie-beton bedoel je mij? Iedereen zegt vhs.. ben geen videoband haha... Destijds die stomme naam aangemaakt omdat ik erg 'Van Halen' fan was, vandaar VHsologitarist. Ennuh hoe weet je mijn achternaam? ;)
By the way, voor de mediterranean sundance van mij (echt een oude versie inmiddels) moet je ff op de link van mijn signature klikken.

Groetekes

bass blom
21 januari 2008, 12:17
Hey nice play,

harrie-beton bedoel je mij? Ennuh hoe weet je mijn achternaam? ;)


admin powerr? :cheerup:

VHsologitarist
21 januari 2008, 12:20
admin powerr? :cheerup:
ai ja?
Hmmmm dadelijk weten ze nog mijn pincode haha :) just kidding..
wist niet dat Harry-beton in de admin zat??

bass blom
21 januari 2008, 12:21
is onder zijn naam te zien ;)

VHsologitarist
21 januari 2008, 14:00
ahaa.. yess i see it!

Ibanez666
21 januari 2008, 14:36
ahaa.. yess i see it!


had ook pedal mods kunnen zijn

VHsologitarist
21 januari 2008, 15:03
Had...
had de boer zijn kont gekust dan had je zn ballen kunnen zien, zei mn oma altijd...

Ach ja.. zie het nut er niet van in....

harrie-beton
22 januari 2008, 16:54
je achternaam stond op die website - je speelt met je broer toch? Ik zou mijn "titel" als mod nooit gebruiken om iemand zijn achternaam te achterhalen.
Ik zat op een pc zonder goed internet / geluid anders had ik de link opgezocht.

bass blom
22 januari 2008, 16:56
je achternaam stond op die website - je speelt met je broer toch? Ik zou mijn "titel" als mod nooit gebruiken om iemand zijn achternaam te achterhalen.
Ik zat op een pc zonder goed internet / geluid anders had ik de link opgezocht.

oeps, excuus dat ik zo slecht over je sprak :chicken:

VHsologitarist
22 januari 2008, 19:19
Hey harry-beton,

yeps ik speel met mn broer.. Wat je op dat filmpje uit 2004 zag heeft weinig met flamenco te maken.. Nu zijn we allebei de flamenco weg ingeslagen. Wereld die open gaat. Binnenkort willen wij opnieuw concerten gaan geven alleen dan wel echt flamenco.

En ik weet dat je mijn achternaam nooit zou gebruiken vanuit moderator-technisch gezien. Was idd vergeten dat op de link http://members.home.nl/yvonnevanroosmalen ook de naam gebroeders brouwer stond.

Overigens is mediterreanean Sundance een te gewaagd nummer (genre) om te spelen, daarvoor moet je een gigantisch goede techniek voor hebben en improvisatie vermogen anders blijf je een aapje die een kunstje na doet.

johantipker
22 januari 2008, 20:55
http://youtube.com/watch?v=eomD_IzqDdU

commentaar graag :)

jammer dat die Al Di Meola heel de tijd door je heen klooit :D

VHsologitarist
23 januari 2008, 01:28
jammer dat die Al Di Meola heel de tijd door je heen klooit :D


Jammer?....

johantipker
23 januari 2008, 08:41
Jammer?....

en daar bedoel ik mee dat ie zonder die videoclip op de achtergrond al te gek klinkt....

ik vind het heel goed, groot compliment.....
gaaf gespeeld!!!!

Don Capo
23 januari 2008, 10:15
aha, dit stukje, tja, wat Fer al een beetje zei, het is meer een kunstje dan dat het echt gaaf gespeeld is. Begrijp me niet verkeerd, het is heel goed dat je hiermee bezig bent maar ik beschouw dit soort dingen meer als oefening dan als iets innovatief. Desondanks leuk dat je het speelt en ga vooral door, het nummer duurt geloof ik elf minuten das je hebt genoeg te doen het aankomende jaar :D